וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמני הפך לקבוע: ז'אק וון מונה למאמן ברוקלין נטס

העוזר שעמד על הקווים מאז עזיבת סטיב נאש, ונמצא במועדון מאז 2016, ימשיך לאמן את הקבוצה המאכזבת עד לתום העונה הבאה

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 9.11/ספורט1

תמו החיפושים אחר מחליף לסטיב נאש בברוקלין. הנטס הודיעו הערב (רביעי) כי ז'אק וון, שאימן זמנית את הקבוצה בארבעת המשחקים שחלפו מאז העזיבה של הקנדי, מונה באופן קבוע לתפקיד המאמן הראשי עד סוף העונה הבאה - 2023/24.

כזכור, אימה יודוקה שהושעה על ידי בוסטון סומן כמועמד המוביל לרשת את נאש, אך בארצות הברית דווח כי לחצים שהופעלו על הבעלים ג'ו טסאי לסגת מהמהלך הובילו לשינוי בתכניות, בין היתר בשל המשמעות של מהלך כזה על דעת הקהל כשברקע הסערות שמעורר קיירי אירווינג.

ברוקלין התחילה את העונה הנוכחית בצורה מאוכזבת במיוחד עם מאזן 7:4 שלילי, כאשר וון מחזיק במאזן של שני ניצחונות ושני הפסדים מאז שהחליף את נאש.

וון נמצא בנטס מאז שנת 2016, רובן ככולן כעוזר. כאשר קני אטקינסון התפטר במהלך עונת 2019/20, וון החליף אותו עד לסיום העונה וגם אימן את הקבוצה בבועה, אך בסיום אותה עונה מונה נאש לתפקיד. כעת וון מקבל לראשונה את המינוי הקבוע. מדובר בפעם השנייה בה וון בן ה-47 יהיה מאמן ראשי, זאת לאחר שאימן את אורלנדו בין 2012 ל-2015.

הג'נרל מנג'ר שון מרקס אמר לאחר המינוי: "יצר התחרותיות וההיכרות העמוקה של ז'אק וון עם הקבוצה ועם המועדון הופכים אותו למועמד הכי טוב להוביל אותנו קדימה. יש לו יכולת מוכחת להפיק את המיטב מהשחקנים שלנו ולשחק כדורסל ששם את הקבוצה לפני הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully