וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס עם ניצחון חמישי רצוף, לאציו עלתה למקום השני

הגברת הזקנה עקפה את אינטר כשגברה 0:1 על ורונה משער של קן (61) והתמקמו ברביעייה הראשונה. הנשרים ניצחו בתוצאה זהה את מונצה, רומרו (69) הפך למבקיע הצעיר בתולדות המועדון בליגה

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 9.11/ספורט1

המחזור ה-14 בליגה האיטלקית ננעל הערב (חמישי) עם צמד משחקים של קבוצות הצמרת שייפגשו כבר ביום ראשון הקרוב. יובנטוס גברה על ורונה מתחתית הטבלה ולאציו ניצחה את מונצה בדרך למקום השני.

שחקן יובנטוס מואיז קן. רויטרס
ניצחון חמישי ברציפות. מואיז קן/רויטרס

ורונה - יובנטוס 1:0

עם ארבעה ניצחונות רצופים ושיפור ניכר ביכולת, הגברת הזקנה הגיעה לורונה בניסיון לרשום את החמישי ולהיכנס לרביעייה הראשונה בטבלה. אחרי מחצית מאופסת בשליטה מוחלטת של יובנטוס, מואיז קן (61) העלה את הביאנקונרי ליתרון בפריצה נהדרת ובעזרת הדיפה רעה של לורנצו מונטיפו בשער המארחת. אלכס סנדרו ראה את הכרטיס האדום בתוספת הזמן, אבל זה כבר לא עזר לנועלת הטבלה. קבוצתו של מסימיליאנו אלגרי שמרה על היתרון המינימלי עד שריקת הסיום ועלתה, לפחות עד המשחק של לאציו, למקום השלישי, מרחק שתי נקודות ממילאן שבמקום השני. מלבד שלוש הנקודות, זה היה המשחק החמישי ברציפות בו האורחת שמרה על שער נקי, כשהיא ספגה הכי מעט שערים בעונה מכל קבוצות הליגה האיטלקית.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקן לאציו לוקה רומרו לצד פדרו. GettyImages
עלו למקום השני. רומרו ופדרו/GettyImages

לאציו - מונצה 0:1

במפגש הראשון אי פעם בין שני המועדונים בליגה האיטלקית, הנשרים יצאו שלושת הנקודות ועלו למקום השני על חשבון מילאן. אחרי מחצית ראשונה צמודה וללא שערים, בדקה ה-69 לאציו מצאה את השער המיוחל. לוקה רומרו בן ה-17 עלה כמחליף עם פתיחת המחצית השנייה, וכבש בכדור חוזר מבעיטה של פרדו. רומרו הפך בעונה שעברה לשחקן הצעיר ביותר שלבש את המדים התכולים בסרייה א', והערב הפך למבקיע הצעיר ביותר בתולדות המועדון בליגה האיטלקית. מונצה נותרה במקום ה-15, הקבוצה מהבירה חיזקה את מעמדה בצמרת.

במחזור ה-15 ייפגשו יובנטוס ולאציו (ראשון, 21:45, ספורט2) לקרב צמרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully