וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו מדריד הפסידה גם במאיורקה, סביליה נכנעה לריאל סוסיאדד

מוריץ' הלוהט הבקיע משחק רביעי ברציפות ב-0:1 על הקולצ'ונרוס שירדו למקום השישי, האנדלוסים יכולים לסיים את המחזור מתחת לקו האדום אחרי שנותרו בתשעה שחקנים ב-2:1 הביתי לבאסקים. ניצחון בכורה לסטיין בוויאריאל שגברה 0:1 על אספניול

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 8.11/ספורט1

המחזור ה-14 בליגה הספרדית נמשך הערב (רביעי) כשבמוקד אתלטיקו מדריד עם הפסד נוסף והפעם 1:0 במאיורקה לקבוצה של ודאט מוריץ' הלוהט. עוד קודם לכן, סביליה ממשיכה להתרסק והפעם נכנעה בביתה לריאל סוסיאדד ואילו ויאריאל ניצחה לראשונה בעידן קיקה סטיין כשגברה 0:1 על אספניול.

אלברו מוראטה, חלוץ אתלטיקו מדריד. Cristian Trujillo, GettyImages
עוד ערב קשה לקולצ'ונרוס. מוראטה/GettyImages, Cristian Trujillo

מאיורקה - אתלטיקו מדריד 0:1

הפסד נוסף לדייגו סימאונה והקולצ'ונרוס, שירדו מהמקום השלישי ועד השישי בעקבות שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון ב"לה ליגה" וחמישי בכל המסגרות, אחרי שגם בליגת האלופות לא הצליחו לנצח וסיימו את דרכם האירופית לעונה זו כבר בחודש נובמבר. ודאט מוריץ' הלוהט הבקיע משחק רביעי ברציפות והעלה את מאיורקה ליתרון כבר אחרי 16 דקות, תוצאה שנשמרה עד לסיום למרות 15 ניסיונות הבקעה של שחקני אתלטיקו, שלא הצליחו להכניע את פרדראג ראיקוביץ' - כשאקס מכבי תל אביב כבר הוציא כדור מהרשת בדקה ה-21, שופטי המסך זיהו נבדל של אלברו מוראטה והשער נפסל. זהו ניצחון שלישי ברציפות של מאיורקה על אתלטיקו מדריד והיא מצדה צברה 10 נקודות מ-12 אפשריות בארבעת המחזורים האחרונים וכך קפצה למקום העשירי, בעוד סימאונה שכמעט סגר 11 שנה באתלטיקו עם עוד הפסד שייתכן שמתחיל להרעיד את כסאו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקני ריאל סוסיאדד חוגגים. Fran Santiago, GettyImages
ניצחון מול תשעה שחקני סביליה. ריאל סוסיאדד חוגגת/GettyImages, Fran Santiago

סביליה - ריאל סוסיאדד 2:1

אחרי הדרבי הסוער, סביליה הסתבכה כהוגן בביתה מול הבאסקים ושחקניו של חורחה סמפאולי סופרים כבר מחזור חמישי ברציפות ללא ניצחון. גם מול ריאל סוסיאדד שבעצמה נמצאת בנסיגה וצברה עד הערב נקודה אחת בלבד מתשע האחרונות, היא נקלעה לפיגור מוקדם, עוד במחצית ראשונה נותרה בתשעה שחקנים ועם 11 נקודות במאזנה, עוד יכולה עד סוף המחזור לרדת מתחת לקו האדום.

בדקה ה-10 נאלצה סוסיאדד לבצע חילוף ראשון אחרי שקרלוס פרננדס נפצע ובמקומו נכנס קובו היפני, אבל בחלוף 10 דקות הבאסקים חייכו כאשר מיקל מרינו מצא את אלכסנדר סורלות' והנורבגי העלה אותם ל-0:1. שמונה דקות אחר כך ביצע איבן רקיטיץ' עבירה גסה שזיכתה אותו בכרטיס צהוב, אבל שופטי המסך התערבו והקרואטי הורחק בכרטיס אדום ישיר. בדקה ה-34 שוב התערבו שופטי המסך ושחקן נוסף של סביליה ספג אדום ישיר, הפעם היה זה טאנגי ניאנזו. שתי דקות חלפו וסוסיאדד ניצלה את היתרון המספרי המשמעותי עד תום, כששוב היה זה מרינו שבישל, הפעם לבראיס מנדס. דקה לפני סוף המחצית הראשונה הצליח אלכס טלס לבשל לרפא מיר שבנגיחה צימק ל-2:1, אבל התוצאה לא השתנתה עד הסיום והאורחת עם שלוש נקודות יקרות מאוד שמרה על מקומה בטופ 4.

שחקני ויאריאל חוגגים. Alex Caparros, GettyImages
גם שער עצמי שווה שלוש נקודות. שחקני ויאריאל/GettyImages, Alex Caparros

אספניול - ויאריאל 1:0

הבוקר פורסם בספרד שקיקה סטיין בסכנת פיטורים כשבועיים אחרי שמונה למאמן הצוללת הצהובה, וזאת בעקבות תיקו ביתי נגד הפועל באר שבע ושלושה הפסדים רצופים בליגה מבלי שקבוצתו כבשה. היום הוא אולי ניצל ומעל הכל הוביל את ויאריאל לניצחון חשוב בברצלונה. שער הזכות הראשון של הצוללת הצהובה בליגה בעידן סטיין היה אמנם עצמי, כי היה זה בנז'מן לקומט שכבש לשערו שלו בדקה ה-64, אבל זה הספיק כדי לנצח ולהאריך את רצף המשחקים של אספניול ללא ניצחון לחמישה והיא כרגע במרחק נקודה מהקו האדום.

משחק נוסף

אלמריה - חטאפה 0:1
לאלמריה: לאו בפטיסטאו (26)

מחזור אמצע השבוע יגיע לסיומו בחמישי עם שלושה משחקים, כשבמוקד ריאל מדריד תארח את קאדיס אחרי הפסד הבכורה שלה בליגה.

זה יהיה למעשה המשחק האחרון בליגה הספרדית לפני המונדיאל. בסוף השבוע יתקיימו משחקים בגביע המלך והליגה תשוב לפעילות רק ב-31 בדצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully