וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 אדומים, 2 שערים: בטיס וסביליה נפרדו ב-1:1 סוער בדרבי

נבאס כבש שער עצמי עבור בטיס, אבל נמניה גודל הציל את סמפאולי עם בעיטה אדירה לחיבורים בדקה ה-82 וגם נעצר אצל המשקוף בדקה ה-90. מונטיאל הורחק אצל האדומים, אך לאחר מכן פקיר ואיגלסיאס הותירו את הירוקים בתשעה שחקנים

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 4.11/ספורט1

המחזור ה-13 בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים, כאשר במוקד עמד הדרבי שבו בטיס וסביליה נפרדו ב-1:1 סוער במשחק שבו נשלפו 3 כרטיסים אדומים. מוקדם יותר, אתלטיקו מדריד חילצה נקודה נגד אספניול בבית והמשיכה את פתיחת העונה הרעה שלה. ריאל סוסיאדד לא ניצלה הזדמנות להיכנס לטופ 4 כשסיימה ב-1:1 ביתי עם ולנסיה.

ז'ואאו פליקס, אתלטיקו מדריד. THOMAS COEX/AFP, GettyImages
הציל את אתלטיקו מדריד מהפסד, אך המומנטום השלילי נמשך. פליקס/GettyImages, THOMAS COEX/AFP

אתלטיקו מדריד - אספניול 1:1

המומנטום הרע של הקולצ'ונרוס נמשך, ואחרי סיום העונה האירופית וההדחה מליגת האלופות, הגיע תיקו ביתי מאכזב מול הקטלאנים. קבוצתו של דייגו סימאונה עומדת על ניצחון אחד בלבד מארבעת מחזורי הליגה האחרונים, בעוד מבחינת האורחת היה זה תיקו שלישי רצוף. למרות שליאנדרו קאבררה השאיר את אספניול בעשרה שחקנים אחרי שהורחק באדום ישיר בדקה ה-28, סרג'י דארדר העלה את התוכים ליתרון בדקה ה-62. למזלה של אתלטיקו מדריד, ז'ואאו פליקס היה שם כדי לשלוח עוד מסר לסימאונה. החלוץ הפורטוגלי, שמיעט לשחק במשך חודש וחצי עד שכבש צמד נגד קאדיס בשבוע שעבר, עלה מהספסל בדקה ה-66 והבקיע שער שוויון בדקה ה-79, שהציל את המארחת מהפסד.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
שחקני מאיורקה חוגגים. Eric Alonso, GettyImages
ירשום ניצחון בכורה בתפקיד? סטיין/GettyImages, Eric Alonso

ויאריאל - מאיורקה 2:0

ארבעה משחקים מאז הכניסה לתפקיד, וקיקה סטיין עדיין ללא ניצחון כמאמן ויאריאל. אחרי ההפסד ללך פוזנן שהוביל להדחת הפועל באר שבע מהקונפרנס ליג, אקס ברצלונה קיווה להוביל את הצוללת הצהובה לניצחון ביתי חמישי ברציפות על האדומים, אך לאורחת היו תכניות אחרות. ודאט מוריץ' כבש ראשון בדקה ה-32, ובישל לאמאת אנדיי בדקה ה-76. פרדראג ראיקוביץ' שמר על שער נקי, והאורחת רשמה ניצחון חשוב שסייע לה לברוח מהתחתית.

שחקני ריאל בטיס חוגגים מול סביליה. GettyImages
ניצחון/GettyImages

בטיס - סביליה 1:1

שתי הקבוצות הגיעו לדרבי הלוהט הזה עם שאיפות מנוגדות לחלוטין. בטיס עלתה למפגש אחרי המעידה של אתלטיקו וידעה שניצחון יעלה אותה למקום השלישי וסביליה רק רצתה לקחת נקודות כדי לעלות מעל הקו האדום. כמו כמעט בכל דרבי בין הקבוצות הללו, המשחק היה אגרסיבי יתר על המידה והאדומים נשלפו בסיטונות. זה החל עם אדום לסביליה דווקא אחרי עבירה גסה מאוד של גונסאלו מונטיאל על שחקן יריבה. השופט שלף לו צהוב, אבל החליף לאדום אחרי צפייה במסכי ה-VAR. סמפאולי הגיב עם חילוף הגנתי כשהוציא את רפא מיר והכניס את חסוס נבאס, שאחרי כמה שניות על המגרש כבש שער עצמי והעלה את בטיס ליתרון. אלא שעמוק בתוספת הזמן גם נביל פקיר חטף אדום חמישי במדי בטיס אחרי ששלך מרפק מיותר לשחקן הגנה של סביליה. השופט שוב שלף לו צהוב, אבל החליף אותו לאדום אחרי צפייה ב-VAR.

בדקה ה-49 בטיס נותרה בתשעה שחקנים אחרי שבורחה איגלסיאס מלך השערים הורחק בגלל דריכה על הרגל של ז'ורדן. כשהיא ביתרון של שחקן סביליה לחצה ולחצה ונמניה גודל הבלם הסרבי השווה עם כדור אדיר לחיבורים מ-30 מטרים, שער דומה לזה שכבש נגד מאיורקה מוקדם יותר העונה. בדקה ה-90 גודל כמעט השלים צמד עם עוד בעיטה אדירה מרחוק מהאוויר, אבל המשקוף הציל את בטיס ממהפך. עמוק בתוספת הזמן גודל שוב כמעט ניצח את המשחק, אבל בראבו הציל בעיטה חזקה שלו מתוך הרחבה. הנקודה הזו הותירה את סביליה מעל הקו האדום ואת בטיס במקום הרביעי עם אותו מספר נקודות כמו אתלטיקו מדריד.

משחק נוסף

ריאל סוסיאדד - ולנסיה 1:1
לסוסיאדד: הוגו גייאמון (10, עצמי), לוולנסיה: סמואל לינו (25).

המחזור יסתיים ביום שני כאשר ריאל מדריד תתארח אצל ראיו וייקאנו (22:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully