וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנזמה צפוי להחמיץ את משחק הפתיחה של המונדיאל, וראן יהיה כשיר

חלוץ נבחרת צרפת ככל הנראה לא יהיה כשיר ב-100 אחוז למפגש עם אוסטרליה, בניגוד לבלם. דיווח: ז'ירו הלוהט יוזמן לסגל

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 7.11/ספורט1

דידייה דשאן אמור לפרסם את הסגל שלו לקראת מונדיאל 2022 ביום רביעי הקרוב, ואחת השאלות העיקריות בשורות נבחרת צרפת בימים האחרונים כשורה בבריאותו של קארים בנזמה. הכוכב שזכה בכדור הזהב האחרון סובל מפציעה בירך והחמיץ את שלושת המשחקים האחרונים של ריאל מדריד, ולפי התקשורת הצרפתית, לא יהיה כשיר גם למשחק הפתיחה של הגביע העולמי.

צרפת תחל את דרכה בעוד 15 יום מול אוסטרליה, וכפי שזה נראה כרגע, בנזמה, ששותף בארבעה מעשרת המשחקים האחרונים של הבלאנקוס בלה ליגה, יחכה על הספסל או כלל לא ייכלל בסגל. נזכיר שפול פוגבה ואנגולו קאנטה כבר נגרעו מסגל אלופת העולם המכהנת, ואשר לרפאל וראן, בצרפת טוענים היום כי בלם מנצ'סטר יונייטד התאושש מהפציעה במפשעה, יהיה כשיר לחזור לאימונים בשבוע הבא, ויעמוד לרשות דשאן מול אוסטרליה.

"קארים לא ישחק, כי כרגע הוא לא מרגיש טוב", אמר אמש קרלו אנצ'לוטי לקראת משחק קבוצתו מול ראיו וייקאנו הערב. "היה נראה שהוא בסדר, אבל קשה לו והוא לא יהיה בסגל. לדעתי הוא יחזור מול קאדיס. אחרי המונדיאל, נזדקק לו מאוד לחצי השני של העונה".

קארים בנזמה, חלוץ נבחרת צרפת. FRANCK FIFE, GettyImages
צרפת לא מגיעה במצב אופטימלי למונדיאל הזה. בנזמה/GettyImages, FRANCK FIFE

עם או בלי קשר, בצרפת מדווחים שאוליבייה ז'ירו יהיה חלק מהסגל של דשאן. החלוץ הבלתי נגמר שלא נכלל בסגל למשחקי ליגת האומות האחרונים הרשים כששב לטריקולור בפגרה של ספטמבר, ופתח את העונה בצורה נפלאה במילאן, כולל שער נהדר נגד ספציה בסוף השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully