וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאפולי גברה על אטלאנטה, מילאן ניצחה בדקה ה-90 את ספציה

לוקמן כבש לשנייה בטבלה (19), אך אוסימן כבש (23) ובישל לאלמאס (35) שקבע 1:2 ופער של שש נקודות. האלופה עלתה למקום השני עם 1:2 דרמטי על ספציה, הרננדז (21) וז'ירו (90) בשער מרהיב הבקיעו לרוסונרי, מלדיני (59) השווה זמנית

תקציר: נאפולי - אטאלנטה 1:2/ספורט1

המחזור ה-13 בליגה האיטלקית הפגיש הערב (שבת) בין הראשונה לשנייה בטבלה ערב המחזור, כאשר נאפולי התארחה אצל אטאלנטה, והמוליכה הלוהטת הייתה זו שיצאה עם ידה על העליונה והגדילה את הפער בפסגה. מאוחר יותר, מילאן גברה על ספציה עם שער ניצחון מרהיב של אוליבייה ז'ירו, כשדניאל מלדיני, הבן של פאולו והמושאל מהאלופה, כבש מול קבוצתו את שער השוויון שלא הספיק.

ויקטור אוסימן, שחקן נאפולי חוגג. רויטרס
הוביל קאמבק. אוסימן/רויטרס

אטאלנטה - נאפולי 2:1

אחרי שנעצרה לראשונה העונה בכל המסגרות עם הפסד 2:0 על ליברפול שלא מנע ממנה לסיים בראשות הבית בליגת האלופות, נאפולי חזרה לליגה ורשמה ניצחון חוץ מרשים, שהיווה צעד קטן נוסף לעבר החלום הגדול - אליפות ראשונה מאז הימים בהם דייגו מראדונה שלט בארץ המגף.

השנייה בטבלה הלחיצה את לוצ'אנו ספאלטי ועלתה ליתרון מפנדל מדויק של אדמולה לוקמן בדקה ה-19, אך בהיעדרו של חביצ'ה קברצחליה הפצוע, ויקטור אוסימן לקח אחריות וסחב על גבו את האורחת בדרך למהפך עוד לפני ההפסקה.

החלוץ הניגרי הנהדר איזן את התוצאה ארבע דקות בלבד אחרי השער של הנראזורי, ובדקה ה-35 בישל לאליף אלמאס שהשלים מהפך בברגמו. בזכות התוצאה נאפולי הגדילה את הפער מאטאלנטה לשמונה נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן ספציה דניאל מלדיני לצד שחקן מילאן איסמעיל בנאסר. GettyImages
משחק דרמטי שהסתיים בניצחון של האלופה. בנאסר ומלדיני/GettyImages

מילאן - ספציה 1:2

האלופה חזרה למקום השני והתקרב לכדי שש נקודות מהמוליכה נאפולי, שניצחה במשחק המוקדם 1:2 את אטאלנטה. שחקניו של סטפאנו פיולי גברו על ספציה החלשה שרשמה הפסד שלישי רצוף וללא ניצחון מאז חודש ספטמבר. בדקה ה-21 איסמעיל בנאסר מצא בכדור עומק נהדר את תאו הרננדז, המגן הצרפתי השתלט מהאוויר וכבש מקרוב לרשת של ספציה כדי לעלות את הרוסונרי ליתרון. שער ראשון למגן הצרפתי מאז השער בניצחון 2:4 במחזור הפתיחה על אודינזה. בדקה ה-59 דניאל המושאל והבן של אגדת מילאן ומנהלה הספורטיבי כיום, פאולו מלדיני, כבש את שער השוויון בבעיטה נפלאה. החלוץ האיטלקי שהבקיע שער אחד במדי הבוגרים של הקבוצה ממילאנו, עם גול ראשון אחרי ארבע הופעות בלבד במדי קבוצת התחתית. כעבור שש דקות מהשער של מלדיני, סנדרו טונאלי כבש שער מרהיב, אך השופט פסל אותו בעקבות עבירה בתחילת המהלך. בדקה ה-90 טונאלי הרים כדור לרחבה, ובמהלך אקרובטי אוליבייה ז'ירו התעופף ובעט שער ניצחון אדיר. החלוץ הצרפתי חגג בהורדת חולצה וקיבל כרטיס צהוב שני ואדום. שלוש נקודות קריטיות לאלופה, ספציה המשיכה להסתבך במקום ה-17.

משחקים נוספים

סלרניטנה - קרמונזה 2:2
לסלרניטנה: קשישטוף פיונטק (3), לסאנה קוליבאלי (38). לקרמונזה: דייויד אוקרקה (12), דניאל קיופאני (90)

אמפולי - ססואולו 0:1
לאמפולי: טומאסו בלדאנזי (64)

משחקי יום ראשון באיטליה:

בולוניה - טורינו (13:30, ספורט2)
מונצה - ורונה (16:00)
סמפדוריה - פיורנטינה (16:00)
רומא - לאציו (19:00)
יובנטוס - אינטר (21:45, ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully