וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה העונה בליגה: בולדווין ובראון מחוץ לסגל מכבי ת"א

5.11.2022 / 19:10

צמד הכוכבים יקבלו מנוחה מול אילת (19:00). הפועל חיפה תארח את הפועל ירושלים (18:00). גלבוע/גליל אצל הפועל תל אביב (20:30), שהותירה את מקריי והורטון מחוץ לסגל

תקציר: הפועל תל אביב - טרנטו 63:93/ספורט1

המחזור החמישי בליגת העל יימשך מחר (ראשון). אחרי התבוסה נגד באסקוניה תצא מכבי תל אביב, שעדיין לא הפסידה בליגה, למשחק חוץ נגד הפועל אילת מהתחתית. הפועל חיפה תרצה להמשיך בעונה הטובה שלה כשתארח למשחק גדול את הפועל ירושלים המתאוששת. הפועל תל אביב, גם כן נטולת הפסדים בליגה, תארח את גלבוע/גליל של רמי הדר.

לורנזו בראון, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
יקבל מנוחה? לורנזו בראון/דני מרון

הפועל אילת - מכבי תל אביב (19:00)

העובדה שהפועל אילת רשמה ניצחון אחד בלבד מפתיחת העונה והיא צמודה למקום האחרון בטבלה היא לא הדבר היחיד שמטריד את ראשי המועדון. אילת, שניצחה את משחק הבית היחיד שלה העונה, תשחק משחק שני ברציפות עם שלושה זרים לאור מכת הפציעות שעברה על הקבוצה מפתיחת העונה, ובצוות המקצועי פשוט לא מצליחים לצרף שחקן בעמדת הרכז שכל כך חסרה לקבוצה. באילת מודעים ליחסי הכוחות הברורים, אך ינסו לרשום משחק איכותי כדי לצבור ביטחון לקראת המשך הדרך.

אחרי התבוסה הקשה בוויטוריה ביום חמישי חוזרת מכבי תל אביב לליגה למשחק נוח על הנייר שאמור למנוע מהם התחלה של כדור שלג. במכבי עדיין מתקשים להבין כיצד הצליח לייצר משחק כל כך חלש ביורוליג, ורוצים להאמין שמדובר בתקלה שתתוקן במשחק החוץ הבא בעוד שבועיים. בצוות המקצועי בחרו להותיר מחוץ לסגל את לורנזו בראון ו-ווייד בולדווין, לראשונה העונה בליגה, וגם את ג'רל מרטין הפצוע. ג'יילן אדאמס, דארן היליארד, אלכס פויתרס, ג'וש ניבו ובונזי קולסון בסגל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נועם דוברת, הפועל ירושלים. ברני ארדוב
סגל ישראלי דליל להפועל ירושלים. נועם דוברת/ברני ארדוב

הפועל חיפה - הפועל ירושלים (18:00)

הקבוצה של שרון דרוקר חוזרת למשחק ביתי בפעם השלישית העונה בלבד, ומחפשת ניצחון ראשון ברוממה. חיפה פתחה את העונה נהדר עם שבעה ניצחונות חוץ, כולל ניצחון ענק באמצע השבוע בטורקיה על גזיאנטפ שכמעט נתן להם מעשית את הכרטיס לשלב הבא ביורופקאפ. כעת בחיפה יודעים שניצחון על הפועל ירושלים ישים את החותמת על פתיחת העונה שלהם ויצמיד אותם לצמרת הגבוהה של הטבלה.

שלושה ניצחונות רצופים בשבוע וחצי הוציאו את הפועל ירושלים מפתיחת העונה הלא טובה שלה. עם זאת, בקבוצה הודו כי היכולת עדיין רחוקה מלהיות משביעת רצון ומקווים להמשיך ולהתקדם דרך ניצחונות וצבירת ביטחון. המשחק הקרוב הוא ההזדמנות של ירושלים לרשום ניצחון ליגה ראשון מחוץ לארנה, ועל הדרך להתקרב להבטחת מקומם ברבע גמר הגביע. עוז בלייזר ימשיך להיעדר והסגל הישראלי של האדומים כולל שלושה שחקנים בכירים בלבד - נועם דוברת, איתי שגב ואור קורנליוס, כשגם גלעד לוי צפוי לקבל הזדמנות. סים סאנדר-וינה לא נרשם.

שחקן הפועל תל אביב עידן זלמנסון. ברני ארדוב
ביטחון עצמי גבוה בהפועל תל אביב. עידן זלמנסון/ברני ארדוב

הפועל תל אביב - הפועל גלבוע/גליל (20:30)

הקבוצה של דני פרנקו מושלמת בליגה ערב היציאה לפגרת הנבחרת, והיא רוצה להישאר ככה גם אחרי המשחק נגד גלבוע/גליל, שיהיה האחרון לפני המפגש המעניין נגד מכבי תל אביב בליגה. בהפועל טיילו באמצע השבוע נגד טרנטו בבית, והקבוצה נמצאת עם ביטחון גבוה מאוד. פרנקו יצטרך להסתדר שוב עם ארבעה זרים בלבד, לאחר שהיעד לגיוס כספים לזר החמישי עדיין לא הושג, למרות התקדמות משמעותית בימים האחרונים. על כן, כריס הורטון וג'ורדן מקריי נותרו בחוץ.

הניצחון על הפועל באר שבע בשבוע שעבר השיג מטרה כפולה לגלבוע/גליל. הראשונה: הקבוצה בלמה כדור שלג שהחל להיווצר עם שני הפסדים ביכולת לא טובה, השנייה: גלבוע נשארה חזק בתמונת הכניסה לרבע גמר גביע המדינה. בגלבוע יודעים שעד כה היריבות של הפועל תל אביב בליגה לא הצליחו להתקרב אליה, ובנוסף היא עצמה לא הצליחה נגד הקבוצות שנחשבות לבכירות בליגה, אבל במועדון מאמינים ביכולתם לרשום הפתעה גדולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully