וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה הרשימה בטורקיה, גם גליל עליון חגגה ביורופקאפ

עודכן לאחרונה: 2.11.2022 / 20:37

הקבוצה של דרוקר השיגה 69:79 על גזיאנטפ והתקרבה לשלב הבא, היקי הוביל עם 20. לוי והובר (17 כ"א) קבעו 73:85 על יילי הקוסוברית

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 1.11/ספורט1

הקבוצות הישראליות המשיכו הערב (רביעי) את דרכן ביורופקאפ, והמשיכו לנצח. הפועל חיפה, שעדיין לא הפסידה משחק מחוץ לביתה העונה אחרי שישה משחקים, רשמה 69:79 מרשים בטורקיה נגד גזיאנטפ. הפועל גליל עליון התאוששה מעוד הפסד ליגה כשניצחה בביתה את גולדן איגלס יילי מקוסובו 73:85.

שחקן הפועל חיפה קאדים אלן. אתר פיב"א, אתר רשמי
הישג מרשים. אלן/אתר רשמי, אתר פיב"א

גזיאנטפ - הפועל חיפה 79:69

הקבוצה של שרון דרוקר אמנם לא מרשימה עד כה ביכולת על הפרקט, אבל בכל הנוגע לתוצאות היא עושה מעל ומעבר. חיפה היא הקבוצה היחידה בישראל שעדיין לא הפסידה משחק חוץ (0:7), והערב היא רשמה עוד הישג מרשים מול קבוצה טורקית עם סגל משופע כישרון, שניצח ברוממה 63:79 בסיבוב הראשון. המשמעות: חיפה תגיע לשני מחזורי הנעילה של המפעל בבית כשהיא תלויה בעצמה כדי לעלות לשלב הבא.

אף קבוצה לא הצליחה לברוח ליריבתה במחצית הראשונה. החיפאים לא הצליחו להסתדר עם קודי מילר-מקינטייר (17 נקודות במחצית) ודמיאן דוטסון (14), אך עמית שמחון בכל זאת דאג שהם יירדו לחדרי ההלבשה ביתרון 40:41. ברבע השלישי קבע קאדים אלן יתרון שיא של 46:54, ולאחר שהטורקים חזרו, שוב לחצו האדומים על הדוושה ועלו ל-55:67, 8 דקות לסיום. מילר-מקינטייר לא אמר נואש והוריד ל-71:68, 2:20 דקות לבאזר, אך אנתוני היקי ענה עם סל חשוב והוסיף שלוש זריקות עונשין שסגרו עניין. היקי סיים כקלע המוביל עם 20 נקודות, 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, שמחון הוסיף 13, וויליאם ריימן 11 ו-10 ריבאונדים ואופק אביטל 10.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
עבדול מאליק אבו שחקן הפועל גליל עליון. אתר פיב"א, GettyImages
הוא וחבריו דהרו במחצית השנייה. עבדול מאליק אבו/GettyImages, אתר פיב"א

הפועל גליל עליון - גולדן איגלס יילי 73:85

בדיוק כמו בשבוע שעבר, הצליחה הקבוצה של ברק פלג להתאושש מתוצאה רעה בליגה דרך משחק באירופה. גליל מדורגת בתחתית ליגת העל, והפסידה שלשום גם לעירוני נס ציונה, אבל הניצחון הערב על הקבוצה מקוסובו קירב אותה מרחק של ניצחון אחד בשני משחקי החוץ האחרונים במפעל כדי להבטיח את הכרטיס לשלב הבא.

המחצית הראשונה הלכה צמוד - נמרוד לוי הצטיין בשורות גליל, שירדה לחדרי ההלבשה בפיגור 40:39. הבריחה של המארחת הגיעה בסוף הרבע השלישי ובתחילת הרבע הרביעי, כשרועי הובר צלף שלשה וקבע 49:60, תשע דקות לסיום. משם, הקוסוברים כבר לא חזרו. לוי והובר סיימו כקלעים המובילים עם 17 נקודות כל אחד, ג'יילן האדסון הוסיף 12, עבדול מאליק אבו (10 ריבאונדים) ואיתי מושקוביץ תרמו 11 נקודות כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully