וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס גברה 0:2 על אינטר, לאציו ניצחה 0:1 בדרבי של רומא

הגברת הזקנה נהנתה מצמד בישולים של קוסטיץ' לשערים של ראביו (52) ופאג'ולי (85) בדרך למקום החמישי. אנדרסון ניצל טעות קשה של איבנז כדי להכריע את הקרב בבירת איטליה

חמישה משחקים נעלו הערב (ראשון) את המחזור ה-13 בסרייה A, כשבמוקד יובנטוס גברה על אינטר בדרבי ד'לה איטליה ועלתה למקום החמישי. קודם לכן, הדרבי ד'לה קפיטלה בין רומא ולאציו הסתיים בניצחון של הנשרים בדרך למקום השלישי.

שחקן לאציו פליפה אנדרסון. רויטרס
שער ניצחון חכם של לאציו. פליפה אנדרסון/רויטרס

רומא - לאציו 1:0

מאז אפריל 2017 לא נרשם ניצחון חוץ בדרבי ד'לה קפיטלה, כאשר בשני הדרבים הקודמים שאירחו הג'יאלורוסי הם סימנו וי כול 0:3 גדול בעונה שעברה. הסטטיסטיקה של המשחק בין שתי היריבות מבירת איטליה נשבר הערב אחרי חמש וחצי שנים, עם ניצחון קטן-גדול של הנשרים שהעלה אותם למקום השלישי, כשבדרך הם עוקפים את היריבה העירונית. בדקה ה-29 הגיע השער של לאציו - רוג'ר איבנז איבד כדור ברחבת רומא, פדרו עט עליו והעביר לפליפה אנדרסון שבעט בקלות פנימה מול רוי פטריסיו. ז'וזה מוריניו שלח את הכלים ההתקפיים שלו מהספסל, אך ללא הועיל, והתכולים-לבנים רשמו ניצחון יוקרתי בדרבי של העיר. רומא איבדה גובה וירדה למקום החמישי.

שחקן יובנטוס אדריאן ראביו. רויטרס
ניצחון יוקרתי. אדריאן ראביו/רויטרס

יובנטוס - אינטר 0:2

האווירה לפני הדרבי ד'לה איטליה היה בסימן אכזבות. שתי הקבוצות פתחו את העונה בעצלתיים, ומדורגות במקום השמיני (יובנטוס) והשישי (אינטר) בלבד. דווקא אחרי ההדחה מליגת האלופות, וכשהנראזורי נראים בכושר טוב יותר, אלו היו הביאנקונרי שהצליחו לגבור על היריבה המרה ולעקוף אותה בדרך למקום החמישי בטבלה. אחרי מחצית מאופסת, פיליפ קוסטיץ' פרץ באגף שמאל ודהר עד רחבת אינטר, הוציא כדור רוחב לאדריאן ראביו, והצרפתי בעט במדויק לפינה של אנדרה אוננה (52) כדי להעלות את יובנטוס ליתרון. כעבור 11 דקות דנילו כבש את השני של הגברת הזקנה, אך השער נפסל בעקבות נגיעת יד של הברזילאי במהלך. בדקה ה-85 ניקולו פאג'ולי קיבל כדור ברחבה, גם מפעולת הכנה נהדרת של הקרואטי הנהדר, ובעט בעוצמה לשער של אינטר בדרך להבטחת הניצחון היוקרתי. זה השער השני של הקשר האיטלקי הצעיר, אחרי שכבש את שער הניצחון של יובנטוס ב-0:1 על לצ'ה במחזור שעבר. האורחים נעצרו אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, הקבוצה של מסימיליאנו אלגרי מרחק שתי נקודות מהמקום השלישי.

משחקים נוספים

בולוניה - טורינו 1:2

לטורינו: סאשה לוקיץ' (פנדל, 26), לבולוניה: ריקרדו אורסוליני (64), סטפן פוש (73)

מונצה - ורונה 0:2

למונצה: קרלוס אגוסטו (68), אנדראה קולפאני (90)

סמפדוריה - פיורנטינה 2:0

לפיורנטינה: ג'יאקומו בונאבנטורה (4), ניקולה מילנקוביץ' (58)

המחזור הבא בסרייה A

טורינו - סמפדוריה
לאציו - מונצה
ורונה - יובנטוס
קרמונזה - מילאן
ססואולו - רומא
פיורנטינה - סלרניטנה
אינטר - בולוניה
נאפולי - אמפולי
ספציה - אודינזה
לצ'ה - אטאלנטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully