וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק הפרידה: פיקה יפתח מול אלמריה, בוסקטס יעזוב בקיץ?

עודכן לאחרונה: 4.11.2022 / 13:43

הקפטן הפורש צפוי לערוך את משחקו האחרון בקאמפ נואו (שבת, 22:00), השריד האחרון מהקבוצה האגדית של פפ שוקל הצעות מה-MLS

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 4.11/ספורט1

ג'רארד פיקה הפתיע אתמול (חמישי) רבים כשהודיע על פרישה מיידית מכדורגל, וביום שאחרי ברצלונה נפרדת מהסמל שלה, וגם במדריד יודעים להעריך את חשיבותו של הבלם, שברזומה שלו רשימה ארוכה של תארים גם במדי נבחרת ספרד. הבוקר כותרות העיתונים הוקדשו לפיקה, וקראו "תודה", "הוא הולך" ו"סוף עידן".

מדוע פיקה פרש? על פי התקשורת בברצלונה, הסיבות רבות: בתקופה האחרונה הוא מציג כושר משחק מאכזב מאוד, שלא סיפק גם אותו, ובתחילת העונה הבטיח לצ'אבי וגם לקהל שאם לא יהיה מספיק טוב, יעזוב. בנוסף, הפרשות האחרונות שבהן שמו מוזכר, שכללו בעיקר שמועות סביב הפרידה משאקירה, העיבו עליו באופן אישי. במקביל הוא הפך לשחקן ספסל קבוע, נתן הופעה גרועה מאוד מול אינטר שעלתה לקבוצה בהדחה מליגת האלופות, ספג שריקות בוז מאוהדי הקבוצה וחשש שייזכר בצורה רעה אחרי דעיכה ארוכה, ובנוסף אף ספג מפציעה שהגבילה אותו.

"ספורט" נפרד משחקן ברצלונה ג'רארד פיקה. סריקה, צילום מסך
כבר בחרו מחליף? פיקה/צילום מסך, סריקה
"אס" נפרד משחקן ברצלונה ג'רארד פיקה. סריקה, צילום מסך
לא שורף את הגשרים. פיקה/צילום מסך, סריקה

בברצלונה דווח שפיקה נעלב מבכירים בברצלונה ובראשם הנשיא ז'ואן לאפורטה בעקבות שלל הפרסומים הנוגעים לעתידו במועדון, אולם אין בכוונתו לבקר את ראשי ברצלונה פומבית גם בשל רצונו "לחזור ביום מן הימים לברצלונה", כפי שהצהיר הבלם בעצמו בהודעת הפרישה.

אבל כמובן, כמו תמיד, סביב הסיפור יש כסף, והרבה כסף. בברצלונה מדווח שפיקה ויתר על סכומים גדולים שמגיעים לו, מאחר שהוא מחזיק בחוזה עצום גם לעונה הבאה. על פי גורמים במועדון הקבוצה חסכה 80 מיליון יורו - על חוב לשחקן ושכר לשנה הבאה - בעוד שעל פי טענות אחרות מדובר ב-50 מיליון יורו שנחסכו לקבוצה.

אגב, למרות הפרישה שלו, ג'רארד פיקה צפוי לפתוח מחר במשחק הבית מול אלמריה במה שיהיה משחקו האחרון בהחלט במדי הבלאוגרנה. פיקה היה אחד משני שרידים אחרונים של הקבוצה האגדית של פפ גווארדיולה והשריד הנוסף, סרג'יו בוסקטס, צפוי לעזוב גם הוא בתום העונה. בוסקטס לא מתכוון לפרוש, אלא לעבור לשחק ב-MLS, משם יש לו כמה הצעות.

וכך, על רקע הפרידה הצפויה וההערכה, ברצלונה כבר חושבת על הצעד הבא שלה, והמועמד העיקרי להצטרף להגנה הוא איניגו מרטינס, בלם אתלטיק בילבאו, 31, שעשוי להגיע במחיר טוב מאחר שחוזהו מסתיים בקיץ הבא.

"מונדו דפורטיבו" נפרד משחקן ברצלונה ג'רארד פיקה. סריקה, צילום מסך
"הוא הולך". להתראות/צילום מסך, סריקה
"מארקה" נפרד משחקן ברצלונה ג'רארד פיקה. סריקה, צילום מסך
גם במדריד יודעים להעריך/צילום מסך, סריקה

הנשיא ז'ואן לאפורטה אמר אתמול ש"פיקה מבין היטב את המצב הכלכלי של המועדון והראה נכונות גדולה לעזור למועדון. דיברנו לאחרונה על האפשרות שיפרוש, אבל החלטנו להשאיר את ההחלטה בידיו". עוד הוסיף הנשיא ש"הוא שחקן שזכה בכל התארים האפשריים בברצלונה, והוא סמל למועדון ולכל האוהדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully