וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפגע מנשיא ברצלונה ומהפרסומים: הסיבות לפרישת ג'רארד פיקה

הבלם הבטיח שיתלה את הנעליים כשירגיש שמעמדו נפגע, אבל הסיבות לפרישה המפתיעה הן לא רק כתוצאה מהירידה לספסל והיחסים עם צ'אבי

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 3.11/ספורט1

בשנה שעברה הצהיר ג'רארד פיקה ש"ברגע שאראה שאני כבר לא שחקן משמעותי, אעזוב" כדי לא למצוא את עצמו בעיקר יושב על הספסל. בקיץ האחרון, בריאיון נוסף שהעניק, טען כי אם יראה בחודש נובמבר שהוא לא שחקן הרכב משמעותי, יפרוש מכדורגל. ואכן, בלם ברצלונה עמד במילתו והדהים את עולם הכדורגל כשהודיע הערב (חמישי) על פרישה באמצעות הרשתות החברתיות.

כפי שהצהיר פיקה בעצמו בסרטון הפרידה, משחקו האחרון יהיה ביום שבת כאשר תארח ברצלונה בקאמפ נואו את אלמריה. לפי הדיווחים בספרד מאז הפתיע עם הודעת הפרישה, שתפסה גם את התקשורת המקומית לא מוכנה, פיקה ויתר על שכרו בברצלונה עד תום העונה ועל כן הקטלאנים בשבוע הבא יפנו להתאחדות בבקשה לבטל את חוזהו.

למרות שמערכת היחסים בין פיקה לבין מאמנו צ'אבי לא יציבה בלשון המעטה, פורסם שצ'אבי היה אחד הראשונים לדעת על החלטת פיקה לעזוב את הקבוצה ולמעשה לפרוש מכדורגל בגיל 35. לשחקני ברצלונה, לפחות למרביתם, דבר פרישתו נודע אתמול בערב כאשר הקבוצה התכנסה לארוחת ערב משותפת.

לטענת "cope", פיקה התקשה לעמוד בציפיות ולהתרכז בכדורגל בעקבות הפרידה מזוגתו שאקירה ושלל פרסומים תקשורתיים אודותיו בשבועות האחרונים - ממערכות יחסים שניהל, חשיפת אקסיות מהעבר (עלה גם שמה של בר רפאלי) וידיעות לפיהן בגד בשאקירה, ועד ידיעות ספורטיביות שלפיהן "ברצלונה נחושה להיפטר ממנו".

כמו כן, דווח שפיקה נעלב מבכירים בברצלונה ובראשם הנשיא ז'ואן לאפורטה בעקבות שלל הפרסומים הנוגעים לעתידו במועדון, אולם אין בכוונתו לבקר את ראשי ברצלונה פומבית גם בשל רצונו "לחזור ביום מן הימים לברצלונה", כפי שהצהיר הבלם בעצמו בהודעת הפרישה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

ב"מונדו דפורטיבו" נכתב שגם ליכולת הרעה במשחק האחרון נגד אינטר הייתה השפעה על החלטתו, בוודאי לאור העובדה שגם ספג שריקות בוז מיושבי הקאמפ נואו העונה.

רבים הספיקו בשעה האחרונה להיפרד מפיקה לקראת משחקו האחרון בשבת, כולל שניים מבלמי העבר הגדולים בהיסטוריית ספרד - קרלס פויול ופרננדו היירו. "תודה רבה לך על הכל, אני בשוק. מעטים הגנו על החולצה של ברצלונה כמוך והיחס כלפייך לא תמיד הוגן, אבל אני תמיד אומר שזו הייתה פריבילגיה לשחק לצדך. אני אוהב אותך, חבר", כתב פויול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully