וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה "נחושה להיפטר מפיקה", קונדה עשוי לפתוח בקלאסיקו

עודכן לאחרונה: 14.10.2022 / 9:47

ב"מארקה" טוענים שהקטלאנים יחתימו בלם נוסף בקיץ ויהפכו את פיקה לבלם השישי ברוטציה כדי לגרום לו לעזוב. הבלם הצרפתי חזר להתאמן ועשוי לפתוח במקום פיקה נגד ריאל מדריד

תקציר מהליגה האירופית: לאציו - שטרום גראץ 2:2/ספורט1

ג'רארד פיקה קיבל הזדמנות נדירה להשתיק את כל הביקורות נגדו כשפתח, בלית ברירה, בהרכב ברצלונה במשחק הקריטי נגד אינטר שהסתיים ב-3:3 רע מאוד מבחינת הקטלאנים במשחק שבו הבלם הוותיק סיפק משחק נפל נוסף ורק הגדיל את הלחץ עליו. ב"מארקה" טוענים שבברצלונה נחושים מתמיד להיפטר מפיקה, אחרי שניסו ללא הצלחה לעשות את זה בקיץ החולף.

על פי הדיווח התוכנית של הקטלאנים היא להחתים בלם נוסף בקיץ הקרוב ובכך להפוך את פיקה לבלם השישי (!) ברוטציה, מה שייאלץ אותו לעזוב ויחסוך למועדון את שכרו השמן שאומנם קוצץ מספר פעמים אך עדיין מכביד על התקציב. השם הראשון שמוזכר כמועמד להגיע בקיץ הוא שמו של איניגו מרטינס, שיהיה שחקן חופשי בתום העונה.

ג'רארד פיקה, ברצלונה. Alex Caparros, GettyImages
הפך להיות פרסונה נון גרטה. פיקה/GettyImages, Alex Caparros

ומה לגבי הקלאסיקו ביום ראשון הקרוב? ובכן, בתקשורת הקטלאנית מדווחים שז'ול קונדה, הבלם המצוין שהוחתם הקיץ מסביליה, חזר להתאמן והוא בתכנון לא רק להיות בסגל הקבוצה מול ריאל מדריד אלא גם בהרכב בעקבות מצוקת הבלמים. קונדה נפצע לפני קצת פחות מחודש במשחק של נבחרת צרפת נגד אוסטריה ולפי התחזיות היה אמור לחזור מאוחר יותר, אבל צ'אבי הודה ש"ההרגשה שלי הוא שהוא יהיה מוכן לקלאסיקו".

כזכור, ברצלונה סובלת מפציעות של בלמים נוספים כמו אראוחו וכעת גם כריסטנסן הדני והשילוב בין פיקה לגרסיה במשחק נגד אינטר נכשל בגדול. כפי שנראה כעת, הסיכוי שפיקה יפתח שוב בברצלונה ושהוא יישאר בה בעונה הבאה, נראה נמוך מתמיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully