וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד פיקה הודיע על פרישה, משחקו האחרון יהיה בשבת

הבלם בן ה-35 אמר בסרטון שפרסם: "תמיד אמרתי שלא אשחק בעוד מועדון אחרי ברצלונה, וכך יהיה". יחתום קריירה מפוארת נגד אלמריה בקאמפ נואו. הספרדי המעוטר נפרד עם זכייה בשמונה אליפויות ספרד, ארבעה גביעי אירופה, מונדיאל ושתי זכיות ביורו

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 3.11/ספורט1

סוף עידן בברצלונה, סוף עידן בכדורגל הספרדי. ג'רארד פיקה, מהבלמים המעוטרים בכדורגל העולמי, פרסם הערב (חמישי) סרטון בו הודיע כי משחק הבית של ברצלונה בשבת נגד אלמריה בקאמפ נואו יהיה משחקו האחרון בקריירה: "תמיד אמרתי שלא אשחק בעוד מועדון אחרי ברצלונה, וכך יהיה".

כידוע, היכולת של ג'רארד פיקה דעה משמעותית בשנים האחרונות, ובתקופה האחרונה הוא אף איבד את מקומו בהרכב של הקבוצה עימה הוא מזוהה. כשברקע הסיפורים שצצו בחייו האישיים, לרבות הפרידה המתוקשרת עם שאקירה, פיקה סבל ממערכת יחסים לא יציבה עם שותפו לשעבר ומאמנו בהווה, צ'אבי.

ג'רארד פיקה מודיע על פרישה

על אף כל אלה, פיקה נחשב לאחד הבלמים הגדולים בהיסטוריה של ברצלונה ושל הכדורגל הספרדי בכלל. השחקן שגדל בברצלונה חזר אליה בקיץ 2008 אחרי אפיזודות קצרות בסראגוסה ובמנצ'סטר יונייטד, ומיידית הפך לחלק בלתי נפרד מאחת הקבוצות הגדולות בתולדות הכדורגל העולמי.

לפיקה 615 הופעות במדי ברצלונה, בהן הבקיע 53 שערים. הוא זכה עם הקבוצה בשמונה אליפויות ספרד, שבעה גביעי ספרד, שלושה גביעי אירופה, שש פעמים בסופרקאפ הספרדי ושלוש פעמים בסופרקאפ האירופי ובגביע העולם למועדונים. בנוסף יש לו גם זכייה אחת באליפות אנגליה, בגביע האנגלי ובליגת האלופות כשחקן ספסל במנצ'סטר יונייטד.

פיקה גם היה שותף לתור הזהב של נבחרת ספרד. הוא אמנם לא לקח חלק בזכייה ביורו 2008, אך במונדיאל 2010 וביורו 2012, שגם בהן לה רוחה הניפה את הגביע, הוא היה שחקן הרכב קבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully