וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם סילבר "מאוכזב שאירווינג לא התנצל", תביעה הוגשה נגד פרימו

הקומישינר בהתייחסות לסערת קיירי: "מאוכזב שלא מחק את התוכן הנתעב והמזיק שבחר לקדם". השחקן הגיב: "לא התכוונתי לפגוע באף אחד, לא אני יצרתי את הסרט". עובדת לשעבר בספרס תבעה את המועדון ואת הגארד שהטריד אותה - חשף עצמו בפניה תשע פעמים, תלונותיה לא זכו למענה

דני אבדיה מתאמן על הקליעה מחוץ לקשת/מתוך טוויטר

סוגיית הסרט האנטישמי שפרסם קיירי אירווינג ממשיכה להסעיר את ה-NBA, ואחרי שכוכב ברוקלין נטס היה נתון למבול של ביקורות מכל עבר, הערב (חמישי) הגיעה התייחסות ראשונה של קומישינר ה-NBA, אדם סילבר.

"קיירי אירווינג קיבל החלטה חסרת אחריות לפרסם קישור לסרט הכולל מסרים אנטישמיים פוגעניים", מסר סילבר בהודעתו, "על אף שאנחנו מעריכים את העובדה שהוא הסכים לשתף פעולה כדי להילחם באנטישמיות ובגילויים אחרים של שנאה, אנחנו מאוכזבים שהוא לא התנצל על המעשה ובעיקר שלא מחק את התוכן הנתעב והמזיק בסרט שבחר לקדם. אני אפגש עם קיירי אירווינג אישית בשבוע הבא כדי לדון בסיטואציה".

ההודעה של אדם סילבר

לאחר ההודעה שפרסם הקומישינר, אירווינג התייצב בפני העיתונאים ואמר: "אני לוקח אחריות על הציוץ הזה. אני לא מאמין לכל דבר שמפרסמים, זה סרט דוקומנטרי. אני לא התכוונתי לפגוע באף אחד, לא אני יצרתי את הסרט הזה".

הגארד, שהרבה להסתבך בעניינים הלא קשורים לכדורסל בשנים האחרונות, הצליח לעשות זאת שוב כאשר בסוף השבוע האחרון פרסם קישור לסרט המכיל מסרים פוגעניים ואנטישמיים. שחקני עבר ופרשנים העבירו ביקורת חריפה, כאשר צ'ארלס בארקלי קרא לסילבר לתת את הדין על כך: "הוא היה צריך להשעות אותו. אדם סילבר יהודי, אתה לא יכול לקחת ממנו 40 מיליון דולר ולהעליב את הדת שלו".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן סן אנטוניו ספרס ג'וש פרימו. Thearon W. Henderson, GettyImages
התפתחות בפרשה. פרימו/GettyImages, Thearon W. Henderson

סערה נוספת שהתחוללה ב-NBA בשבוע האחרון היא זו של ג'וש פרימו, שנחתך מסן אנטוניו לאחר שנודע כי ביצע מעשים מגונים במספר נשים, כולל עובדת של הספרס.

העיתונאי שאמס צ'ראניה פרסם כי הילארי קות'ן, פסיכולוגית לשעבר במועדון הטקסני, תבעה את הספרס ואת פרימו ועומדת להגיש תלונה על כך שהגארד חשף את עצמו בפניה תשע פעמים החל מדצמבר 2021 ללא התייחסות של המועדון.

בכתב התביעה, שהגיע לידי ה"את'לטיק", נאמר שהפסיכולוגית סיפרה למועדון כבר בינואר האחרון על מעשיו של פרימו, ו"זכתה" להתעלמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully