וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיבה לשחרור המפתיע: ג'וש פרימו ביצע מעשים מגונים במספר נשים, כולל עובדת של הספרס

הגארד בן ה-19 רמז ששחרורו הלא צפוי מסן אנטוניו נבע ממשבר נפשי, אבל כעת מתבררות ההאשמות החמורות נגדו, והתלונה שנחקרת

דני אבדיה מתאמן על הקליעה מחוץ לקשת/מתוך טוויטר

פחות מיממה אחרי ההודעה המפתיעה של סן אנטוניו על שחרורו של ג'וש פרימו, הבחירה ה-12 בדראפט 2021, מתבררות הנסיבות שהובילו למהלך הבלתי צפוי: ב-ESPN מדווחים שהגארד בן ה-19 הואשם בביצוע מעשים מגונים כלפי מספר נשים, כולל עובדת לשעבר של המועדון. על פי הדיווח, פרימו "חשף את עצמו בפני נשים", והעובדת לשעבר של המועדון, שהייתה אחת מהן, שכרה עורך דין והגישה נגדו תלונה.

ההודעה על שחרורו של פרימו, שהראה ניצוצות בעונת הרוקי ורק לפני מספר שבועות מימשה סן אנטוניו את האופציה להחתימו לעונה שלישית, הפתיעה רבים ב-NBA. בהודעה של הספרס ושל המנ"כל אר סי ביופורד נכתב כי "התקווה שלנו היא שלטווח הארוך, ההחלטה הזו תשרת את האינטרס של המועדון ושל ג'וש", ובשעות שלאחר מכן השמועות על הנסיבות שהובילו לצעד החריג חגגו.

שחקן סן אנטוניו ספרס ג'וש פרימו. Thearon W. Henderson, GettyImages
ימים סוערים ב-NBA. ג'וש פרימו/GettyImages, Thearon W. Henderson

פרימו מצידו העלה פוסט מסתורי, שרמז על כך שהוא מתמודד עם משבר נפשי. "אני יודע שאת מופתעים מההודעה שפורסמה היום. ביקשתי עזרה כדי להתמודד עם טראומה שסבלתי ממנה וכעת אני אנצל את הזמן הזה כדי לטפל בבריאות הנפש שלי באופן יותר מסור", כתב, "אני מקווה שאוכל לדון בסוגיות האלה בעתיד כדי לעזוב לאחרים שסבלו בצורה דומה. מעריך את הפרטיות בשלב זה".

כעת מתברר שהרקע לשחרור אינו משבר נפשי של השחקן, כי אם האשמות חמורות כלפיו, שספק אם יאפשרו לו לחזור לשחק ב-NBA ביום מן הימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully