וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן שנבחר 12 בדראפט 2021 שוחרר במפתיע: "מתמודד עם טראומה"

סן אנטוניו חתכה את ג'וש פרימו לאחר שמימשה את האופציה בחוזהו, בן ה-19 חשף מדוע: "אנצל את הזמן כדי לטפל בבריאותי הנפשית"

דני אבדיה מתאמן על הקליעה מחוץ לקשת/מתוך טוויטר

הלילה האחרון (בין שישי לשבת) ב-NBA היה גדוש במיוחד עם לא פחות מ-11 משחקים, אך ההפתעה הגדולה ביותר התרחשה דווקא מחוץ לפרקט. סן אנטוניו פרסמה הודעה לפי שחררה את ג'וש פרימו, השחקן אותו בחרה במקום ה-12 בדראפט 2021, במהלך שנחשב לחריג במיוחד, בטח לאור העובדה שהוא מגיע שבועות בודדים אחרי מימוש האופציה בחוזהו לעונה הבאה.

בהודעה של הספרס ושל המנ"כל אר סי ביופורד נכתב כי "התקווה שלנו היא שלטווח הארוך, ההחלטה הזו תשרת את האינטרס של המועדון ושל ג'וש".

לאחר ההודעה המפתיעה, פרימו בן ה-19 פרסם את הצד שלו בעניין, וחשף כי הוא מתמודד עם פוסט טראומה: "אני יודע שאת מופתעים מההודעה שפורסמה היום. ביקשתי עזרה כדי להתמודד עם טראומה שסבלתי ממנה וכעת אני אנצל את הזמן הזה כדי לטפל בבריאות הנפש שלי באופן יותר מסור. אני מקווה שאוכל לדון בסוגיות האלה בעתיד כדי לעזוב לאחרים שסבלו בצורה דומה. מעריך את הפרטיות בשלב זה".

פרימו אמנם לא מאוד הרשים בעונת הרוקי שלו עם ממוצע של 5.9 נקודות ב-54 משחקים והעונה עם 7 נקודות בממוצע בארבעת המשחקים הראשונים, אך ויתור על שחקן בו המועדון מושקע ו"זריקה לפח" של בחירה כל כך גבוהה בשלב כה מוקדם נחשב לאירוע יוצא דופן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully