וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה מאכזבת לנבחרת גרמניה: טימו ורנר יחמיץ את המונדיאל

חלוץ לייפציג שנפצע בקרסולו ב-0:4 על שחטאר דונייצק יחזור רק לאחר הפגרה ויפספס את הגביע העולמי עם המנשאפט. סגל קוסטה ריקה הסופי פורסם

תקציר: ר.ב. לייפציג - בורוסיה דורטמונד 0:3/ספורט1

מכת הפציעות שצצה בשבועות שלפני כל טורניר גדול ממשיכה לתת את אותותיה גם על מונדיאל 2022, כאשר האחרון שקיבל את הבשורה המרה שייאלץ לפספס את גביע העולם בקטאר הוא טימו ורנר.

חלוץ ר.ב. לייפציג, שנחשב לאחד השחקנים שאמורים לעלות בחוד של נבחרת גרמניה, נפצע בקרסולו אתמול (רביעי) כאשר קבוצתו הביסה 0:4 את שחטאר דונייצק והבטיחה את מקומה בשמינית גמר ליגת האלופות. הדאגות והחששות בנוגע לכשירותו החלו כבר ברביעי, והערב אישרה לייפציג סופית כי ורנר יפספס את הטורניר ויחזור לפעילות רק ב-2023, עם חזרת הבונדסליגה מפגרת החורף.

מאמן הנבחרת האנזי פליק התייחס לפציעה: "החדשות האלה מאוד עצובות, אני מאוכזב בשביל טימו אישית כי הוא מאוד רצה לשחק במונדיאל, אבל היעדרותו היא אבידה גדולה בעיקר לנבחרת".

ורנר, שחזר הקיץ ללייפציג אחרי שתי עונות די מאכזבות בצ'לסי, הבקיע העונה תשעה שערים ובישל ארבעה נוספים ב-16 הופעות בכל המסגרות. במדי המנשאפט לוורנר יש 55 הופעות, בהן הבקיע 24 שערים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הסגל הסופי של קוסטה ריקה

אחת היריבות של גרמניה בבית, קוסטה ריקה, הפכה לנבחרת השנייה אחרי יפן שמפרסמת את הסגל הסופי לטורניר. השם הבולט בסגל הוא כמובן קיילור נבאס, שוער המשנה של פריז סן ז'רמן, אך בסגל של לואיס פרננדו סוארס ישנם עוד מספר שחקנים שלקחו חלק במסע לעבר רבע גמר המונדיאל ב-2014 - אוסקר דוארטה, סלסו בורחס, ילצין טחדה, בריאן רואיס וג'ואל קמפבל.

נבחרת גרמניה תשחק בבית ה' ותחל את דרכה במשחק מול יפן (23.11). לאחר מכן תפגוש את ספרד לקרב על טהרת המעצמות האירופאיות (27.11) ותחתום את שלב הבתים נגד קוסטה ריקה (1.12).

קוסטה ריקה, תפתח נגד ספרד (23.11), לאחר מכן תפגוש את יפן (27.11) וכאמור תפגוש במחזור הסיום את גרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully