וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פ.ס.ז' בהלם מהקריסה של מכבי חיפה, אמבפה: "בסוף ניסו להזהיר אותנו"

עודכן לאחרונה: 3.11.2022 / 8:56

הצרפתים נדהמו לגלות שהניצחון על יובנטוס לא הספיק להם בגלל השישייה שספגה חיפה: "למה אנחנו לא קיבלנו תוספת זמן כשהובלנו 2:7, ובנפיקה כן?"

תקציר: שערי השבוע של ערוצי ספורט1/ספורט1

גם בצרפת נותרו בהלם מהעובדה שפריז סן ז'רמן סיימה רק במקום השני בבית ח' בליגת האלופות, בעקבות הניצחון 1:6 של בנפיקה על מכבי חיפה בישראל. כזכור, הצרפתים הגיעו למחזור האחרון עם יתרון משמעותי על בנפיקה בהפרש השערים, אבל בנפיקה הצליחה לסיים את המשחק בחיפה עם בליץ התקפי, שכלל ארבעה שערים ב-21 הדקות האחרונות ששלחו את הפורטוגלים למקום הראשון - למרות ניצחון החוץ של פ.ס.ז' 1:2 באיטליה על יובנטוס.

שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבפה. רויטרס
ניצחון חוץ על יובנטוס, וגם זה לא מספיק? אמבפה/רויטרס
שחקני בנפיקה חוגגים בחיפה את ההעפלה לשמינית הגמר מהמקום הראשון בבית אחרי ה-1:6 על מכבי חיפה. רויטרס
שחקני בנפיקה חוגגים בחיפה את ההעפלה לשמינית הגמר מהמקום הראשון בבית אחרי ה-1:6 על מכבי חיפה/רויטרס

באחד מחשבונות האוהדים הפופולריים של אוהדי פ.ס.ז' נזכרו שהשופט במשחק של מכבי חיפה בפריז לא נתן תוספת זמן במשחק, שכשזכור פ.ס.ז' כבר הוליכה 2:7 והשופט "ריחם" על הישראלים. "פתאום נזכרנו שבמשחק של מכבי חיפה מול פ.ס.ז' השופט לא נתן תוספת. בזמן שבנפיקה קיבלה 3 דקות תוספת למרות שהובילה כבר 1:5... זה אף פעם לא מובן מאליו. לא בגלל זה פ.ס.ז' איבדה את המקום הראשון, אבל חשוב לציין את זה".

כמובן שהדיון לא ממש מחמיא למכבי חיפה, שנתפסת כ"בשר תותחים" אחרי שספגה שביעייה ושישייה בשני משחקיה האחרונים, וכאילו בכל דקה מולה ניתן לכבוש ולשפר את מאזן השערים. אפילו כריסטוף גאלטייה, מאמן פ.ס.ז', התייחס לסוגיה אחרי המשחק ואמר: "אני רק רוצה להעיר הערה קטנה - בשבוע שעבר ב-2:7 השופט עצר את המשחק בדקה ה-90 ולא נתן תוספת. היום במצב של 1:5 לבנפיקה בחיפה, השופט כן נתן תוספת".

יש לציין שבנפיקה הצליחה לחלוף על פני פ.ס.ז' בשובר השוויון החמישי - אחרי נקודות, הפרש שערים, מספר שערים, מאזן ראש בראש, ניצחונות וצהובים. ב"ל'אקיפ" נכתב ש"פריז עשתה את מה שנדרש ממנה באיטליה, אבל נכנעה לסיום משוגע בישראל". קיליאן אמבפה אמר בסיום שלא ידע שבנפיקה משלימה את המהפך המשוגע: "במהלך המשחק לא ידענו כלום, בסיום ניסו להזהיר אותנו... אבל בסוף, זה לא משנה. עלינו.. עשינו את העבודה, זה לא הספיק. עכשיו נחכה להגרלה, ונגיע כדי לנצח".

גם מרקיניוס הבלם הוותיק של פריז הודה לאחר המשחק ש"לא הבנו מה קורה. ידענו שחשוב לנצח ושהיה 1:1 במחצית במשחק בחיפה. לא ידענו שבנפיקה מובילה 1:5 ו-1:6, אחרי שהבנו את זה היה מאוחר מדי כדי לנסות להבקיע עוד גול. אני כאן הרבה זמן, יש לנו שחקנים נהדרים. זה היה קשה מאוד גם אם היינו מסיימים במקום הראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully