וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריז סן ז'רמן סיימה במקום השני, מילאן חזרה לשמינית אחרי תשע שנים

הצרפתים גברו 1:2 על יובנטוס שתמשיך לליגה האירופית, אבל ירדו מקום בגלל יתרון שערי חוץ של בנפיקה. אמבפה (13) ומנדס (69) כבשו, בונוצ'י (39) השווה זמנית. הרוסונרי ניצחו 0:3 את זלצבורג והעפילו לשלב הבא לראשונה מאז עונת 2013/14

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 1.11/ספורט1

שלב הבתים בליגת האלופות ננעל הערב (רביעי) עם עלייתה על פריז סן ז'רמן מהמקום השני בבית עם מכבי חיפה אחרי ניצחון 1:2 על יובנטוס שסיימה במקום השלישי ותמשיך לליגה האירופית. מילאן חזרה לשמינית הגמר לראשונה מאז 2013/14, צ'לסי ניצחה 1:2 את דינמו זאגרב, ריקו לואיס הפך לצעיר בתולדות מנצ'סטר סיטי שכבש בליגת האלופות ב-1:3 על סביליה ובורוסיה דורטמונד סיימה ב-1:1 בקופנהאגן.

שחקן יובנטוס לאונרדו בונוצ'י. רויטרס
השווה זמנית. לאונרדו בונוצ'י/רויטרס

יובנטוס - פריז סן ז'רמן 2:1

הגברת הזקנה לא הייתה תלויה רק בעצמה הערב, במיוחד כשמולה עמדה סוללת הכוכבים מינוס ניימאר של הפריזאים ומכבי חיפה ששיחקה מול בנפיקה. עם התבוסה של האלופה הישראלית 6:1 לבנפיקה, הלחץ בטורינו ירד וגם ההפסד לאלופת צרפת לא שינה את מיקומם של הביאנקונרי, אבל קבע שפריז סן ז'רמן תעלה מהמקום השני בזכות יתרון שערי חוץ עדיף לזכות הפורטוגלים. בדקה ה-13 מבצע אישי מרהיב של קיליאן אמבפה הסתיים עם בעיטה אדירה של הצרפתי לרשת של יובנטוס והעלה את פריז ליתרון. הגברת הזקנה לא ויתרה ובדקה ה-39 כדור רוחב של חואן קואדרדו עם הראש מצא את לאונרדו בונוצ'י שגלש ודחק פנימה את שער השוויון. בדקה ה-69, דווקא אחרי שליטה של המארחת, אמבפה מצא את נונו מנדס שדהר עד השער של וויצ'ך שצ'סני והחזיר את היתרון לפריזאים. בדקה ה-74 פדריקו קייזה החליף את פאביו מירטי וחזר למגרשים אחרי עשרה חודשים בעקבות פציעה ברצועה הצולבת. פריז סיימה במקום השני בית ח', יובנטוס תסתפק במקום השלישי ובליגה האירופית.

מהלך המשחק

דקה 13: גול! מבצע אישי מדהים של קיליאן אמבפה שפרץ ובעט מקצה רחבת ה-16 של יובנטוס לשער. 0:1 לפריז סן ז'רמן.

דקה 39: גול! חואן קואדרדו נגח כדור רוחב, לאונרדו בונוצ'י ניצל איחור של ג'יג'י דונארומה ודחק מול רשת חשופה פנימה את שער השוויון. 1:1 בטורינו.

דקה 69: גול! מסירה מדויקת של אמבפה לנונו מנדס הציבה את המגן הפורטוגלי בדרך לדהור עד השער ולכבוש מול וויצ'ך שצ'סני את השני. 1:2 לפריז סן ז'רמן.

שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים. GettyImages
סיימו רק במקום השני. שחקני פריז סן ז'רמן/GettyImages
שחקן מילאן אוליבייה ז'ירו. רויטרס
עלו לשמינית לראשונה מזה תשע שנים. אוליבייה ז'ירו/רויטרס

מילאן - רד בול זלצבורג 0:4

הישג גדול לרוסונרי שהעפילו לשמינית גמר ליגת האלופות לראשונה מאז עונת 2013/14 אחרי ניצחון על האוסטרים בקרב הישיר על המקום השני. בדקה ה-14 כדור קרן של סנדרו טונאלי מצא את הראש של אוליבייה ז'ירו שנגח פנימה את שער היתרון של מילאן. עם פתיחת המחצית השנייה ראדה קרוניץ' כבש בנגיחה את השני של מילאן, וז'ירו הוסיף (57) את השני שלו והשלישי של המילאנזים. ג'וניור מסיאס חתם את התוצאה (91) עם מבצע אישי נהדר. האיטלקים בשלב הבא, זלצבורג תסתפק בליגה האירופית.

מהלך המשחק

דקה 14: גול! כדור קרן של סנדרו טונאלי מצא את הראש של אוליבייה ז'ירו שנגח פנימה את שער היתרון החשוב לרוסונרי. 0:1 למילאן.

דקה 46: גול! שער מהיר של הרוסונרי עם פתיחת המחצית השנייה - הגבהה טובה של אנטה רביץ' מצאה את ז'ירו שהוריד כדור לראדה קרוניץ', והקרואטי הכפיל את התוצאה. 0:2 למילאן.

דקה 57: גול! מבצע נפלא של רפאל לאאו הסתיים בהרחקה רעה של ההגנה האוסטרית וז'ירו בעט חזק את השני שלו והשלישי של מילאן. 0:3 בסן סירו.

דקה 91: גול! ג'וניור מסיאס הוסיף את הרביעי של מילאן במבצע אישי נהדר אחרי בישול של כובש הצמד, אוליבייה ז'ירו. 0:4 למילאן.

שחקן צ'לסי דניס זקאריה. רויטרס
הפכה פיגור לניצחון ביתי. שחקני צ'לסי חוגגים/רויטרס

צ'לסי - דינמו זאגרב 1:2

גראהם פוטר ניצל את הבטחת המקום הראשון ושינה את המערך לשני חלוצים ונתן את חולצת ההרכב לדניס זקאריה המושאל מיובנטוס. בדקה השביעית זו הייתה דווקא האורחת שעלתה ליתרון מנגיחה של ברונו פטקוביץ', אבל כבור 11 דקות ראחים סטרלינג השווה אחרי פעולת הכנה יפה של פייר אמריק אובמיאנג והקשר השוויצרי המושאל הפך (30) בשער בכורה במדי הבלוז. המאמן האנגלי את התוצאה והמיקום ונתן מנוחה לשחקני המפתח בדרך למקום הראשון ושמינית הגמר, דינמו זאגרב סיימה בתחתית בית ה'.

מהלך המשחק

דקה 7: גול! הלם בסטמפורד ברידג' - ברונו פטקוביץ' נגח מקרוב של שער היתרון של האלופה הקרואטית אחרי הרחקה בנגיחה רעה של ססאר אספיליקווטה. האורחת תקווה כעת למעידה של זלצבורג במילאנו. 0:1 מדהים לדינמו זאגרב.

דקה 18: גול! פייר אמריק אובמיאנג הוריד בעקב כדור לראחים סטרלינג שהשתחרר מהשמירה עליו ובעט לפינת השער של זאגרב. 1:1 בסטמפורד ברידג'.

דקה 30: גול! כדור רוחב של מייסון מאונט מצא את דניס זקאריה שכבש מקצה הרחבה אחרי ששוער הקרואטים התקשה לקלוט את הכדור. 1:2 לצ'לסי.

שחקן מנצ'סטר סיטי ריקו לואיס. רויטרס
השחקן הצעיר ביותר שכבש בליגת האלופות עבור סיטי. ריקו לואיס/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - סביליה 1:3

פפ גווארדיולה ערך שינויים רבים בהרכב בעקבות הבטחת המקום הראשון בבית, וללא ארלינג הולאנד בסגל ראה את רפא מיר נוגח פנימה (31) את שער היתרון של סביליה. בדקה ה-52 ריקו לואיס קיבל כדור מחוליאן אלברס ובעט לרשת הגבוהה של סביליה כדי להשוות את התוצאה. זה היה שער הבכורה, בהופעה הראשונה של המגן הצעיר בהרכב, ובכך הוא הפך לכובש הצעיר ביותר בתולדות המועדון בליגת האלופות. בדקה ה-73 קווין דה בראונה מצא את חוליאן אלברס שעקף את בונו והפך את התוצאה. סיטי בשמינית הגמר, סביליה תמשיך לליגה האירופית בה היא מחזיקה בשיא הזכיות.

מהלך המשחק

דקה 31: גול! כדור קרן של איסקו מצא את הראש של רפא מיר, ושחקן ההתקפה של האנדלוסים נגח פנימה לפינה של אורטגה. 0:1 לסביליה.

דקה 52: גול! שער בכורה לריקו לואיס בהופעתו הראשונה בהרכב התכולים אחרי מסירה של חוליאן אלברס. המגן הימני בן ה-17 של הסיטיזנס בעט בעוצמה לרשת של סביליה והשווה את התוצאה. 1:1 במנצ'סטר.

דקה 73: גול! קווין דה בראונה עלה מהספסל ומסר נהדר לחוליאן אלברס שעקף את בונו והפך את התוצאה. 1:2 למנצ'סטר סיטי.

דקה 83: גול! חוליאן אלברס חטף כדור באמצע המגרש ומצא ברחבה את ריאד מאחרז שכבש בקלות של השלישי של התכולים. 1:3 למנצ'סטר סיטי.

שחקן בורוסיה דורטמונד תורגן הזאר. רויטרס
שער נפלא של הבלגי בדנמרק לא הספיק לדורטמונד. תורגן הזאר/רויטרס

פ.צ. קופנהאגן - בורוסיה דורטמונד 1:1

הגרמנים עלו עם הרכב משני יחסית בדנמרק ועלו ליתרון בדקה ה-23 אחרי שתורגן הזאר שלח פצצה לרשת של קופנהאגן. האקון ארנר הארלדסון השווה (41) אחרי פעולת הכנה יפה של ויקטור קליסון. הצהובים-שחורים במקום השני ובשמינית הגמר, הדנים הסתפקו בתיקו מכובד מול קבוצה חזקה בפעם השלישית בקמפיין והודחו מאירופה מהמקום הרביעי.

מהלך המשחק

דקה 23: גול! תורגן הזאר השתלט על כדור מהראש של אנתוני מודסט ובעט בעוצמה לרשת של הדנים. 0:1 לדורטמונד.

דקה 41: גול! ויקטור קליסון מצא בכדור רוחב מדויק את האקון ארנר הארלדסון שבעט לפינה של קובל והשווה את התוצאה. 1:1 בדנמרק.

הגרלת שלב שמינית גמר ליגת האלופות תתקיים ביום שני בשבוע הבא (7.11) בשעה 13:00 שעון ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully