וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה לא מודאג, קוזמה הזהיר: "אם לא תתן תפוקה, יקחו לך את המקום"

הישראלי איבד את מקומו בחמישייה, אך סומך על עצמו ועל המאמן. חברו קרא לו "לפתור את המצב", הירידה לספסל תעזור לו "לפרוש כנפיים"?

דני אבדיה מתאמן על הקליעה מחוץ לקשת/מתוך טוויטר

היומיים האחרונים לא היה מוצלחים במיוחד עבור דני אבדיה. בין ראשון לשני הוא שותף 11 דקות בלבד בתבוסה של וושינגטון בבוסטון, והלילה (בין שני לשלישי) איבד את מקומו בחמישייה של הוויזארדס, שיחק 17 דקות ולא קלע אפילו נקודה בהפסד הביתי לפילדלפיה שהוריד את הקבוצה מהבירה למאזן שלילי בפעם הראשונה העונה.

כאמור, אחרי שישה משחקים בחמישייה, הישראלי איבד את מקומו לאנתוני גיל ברקע הביקורות של המאמן ווס אנסלד ג'וניור על היכולת של הפורוורד בתבוסה לסלטיקס. עם זאת, יכול להיות שיש גם יתרונות למהלך הזה. בעוד כשחקן חמישייה אבדיה נחשב רוב הזמן לאופציה אחרונה בהתקפה, כחלק מהחבורה שעולה מהספסל הוא עשוי לקבל יותר הזדמנויות בצד זה של המגרש.

לפי הגדרתו של צ'ייס יוז מ-NBC, ההזדמנות הזו משולה לפרישת כנפיים: "אבדיה שיחק טוב יותר מאשר נגד בוסטון. ההתחלה שלו הייתה לא פשוטה אבל הוא התאושש. הוא עצר מספר פעמים את ג'יימס הארדן והראה קצת יותר מיכולות המסירה. אמנם כשהוא פותח בחמישייה הוא מאזן אותה, אבל מהספסל יש לו יותר הזדמנויות 'לפרוש כנפיים' בצד ההתקפי".

דני אבדיה וושינגטון מול ג'יימס הארדן פילדלפיה. רויטרס
"יפרוש כנפיים"? אבדיה/רויטרס

גם המאמן רואה פוטנציאל במהלך, שכן בהיעדרו של הרכז המחליף דלון רייט שנפצע בשבוע שעבר, כישוריו של אבדיה כמוביל כדור יכולים לבוא יותר לידי ביטוי.

המאמן והפורוורד ממש לא עושים סיפור גדול מהדחת אבדיה מהחמישייה, והישראלי אמר לאחר המשחק כי הוא "סומך על עצמי ועל צוות המאמנים כדי לפתור את המצב, אני אהיה בסדר". אנסלד הוסיף: "אבדיה עדיין מתפתח, אבל בשנה השלישית שלו בקבוצה יש לו תחושה לא רק של המשחק שלו, אלא של איך המשחק שלו משתלב בקבוצה שלנו".

חברו של אבדיה לקבוצה, קייל קוזמה, הוסיף עצה: "זה משחק של מבוגרים ודני צריך לפתור את זה. בסופו של יום כולנו מקצוענים ומנסים לנצח. אם אתה לא נותן תפוקה, מישהו אחר ייקח לך את המקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully