וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון הובסה בבוסטון, המאמן ייבש את אבדיה: "לא שיחק כמו שרצינו"

עופר פרוסנר, וושינגטון

עודכן לאחרונה: 12.5.2023 / 23:37

הוויזארדס נחלו הפסד שני ברציפות, 112:94 מול הסלטיקס, אבדיה קלע 6 נקודות אבל שיחק רק 11 דקות, אנסלד ג'וניור הסביר: "הוא התקשה הגנתית". ערב חלש לביל וקוזמה, בראון וטייטום הצטיינו

דני אבדיה מתאמן על הקליעה מחוץ לקשת/מתוך טוויטר

וושינגטון ספגה הלילה (בין ראשון לשני) הפסד שני ברציפות, כשהובסה 112:94 בבוסטון על ידי הסלטיקס וירדה למאזן 3:3. בפעם הקודמת שהוויזארדס הגיעו לבוסטון הם הובסו ב-42 הפרש על ידי הסלטיקס (2:4), וגם הפעם הם נכנעו לג'ייסון טייטום (23 נקודות) וג'יילן בראון (24), כששחקני וושינגטון מממשיכים את היכולת ההגנתית החלשה מההפסד לאינדיאנה, ומאפשרים לשחקני בוסטון לקלוע 6 שלשות ברבע הראשון (ו-21 בסך הכל). וושינגטון, מנגד, קלעה בכל המשחק 7 שלשות בלבד וסיימה עם 21.9 אחוז מעבר לקשת ובסך הכל 38.8 אחוז מהשדה.

דני אבדיה פתח בחמישייה, אבל בילה את רוב המשחק על הספסל. הוא סיים עם 6 נקודות ב-11 דקות בלבד, שבמהלכן גם הוסיף אסיסט אחד וריבאונד אחד. הוא שוב פתח בשמירה על השחקן הבולט של היריבה, טייטום, אבל כמו כל שאר חבריו התקשה בהגנה, במשחק שבו וושינגטון פיגרה ב-24 הפרש במחצית הראשונה ו-34:15 בתום הרבע הראשון.

ג'יילן בראון מול בראדלי ביל, וושינגטון וויזארדס מול בוסטון סלטיקס. Nick Grace, GettyImages
מחצית ראשונה ללא נקודות. ביל/GettyImages, Nick Grace

אבדיה שיחק ב-6 הדקות הראשונות של המשחק, והורד לספסל בפיגור 21:10. לאחר מכן עלה רק ל-3 הדקות האחרונות של הרבע השני, וקלע 5 נקודות משני אסיסטים של בראדלי ביל, כשבדקות שלו על המגרש הוויזארדס צימקו את הפער ממינוס 19 לפיגור 58:47 בהפסקה. ברבע השלישי כלל לא שיחק, כשמי שפתח בחמישייה במקומו בפתיחת המחצית השנייה היה אנתוני גיל. בפתיחת הרבע האחרון שוב חזר למגרש והוחלף מיד אחרי שתי דקות.

המאמן ווס אנסלד ג'וניור נשאל בסיום מדוע אבדיה שיחק כל כך מעט, כשעיתונאים אף חששו שהוא פצוע. "לא, אני פשוט לא חושב שהוא שיחק בצורה שבה רצינו שישחק", אמר המאמן בסיום כשנשאל על הדקות המועטות של הישראלי, "הוא התקשה מבחינה הגנתית, וזה משהו שיקרה מדי פעם במשחקים, וזה בסדר, הוא יקבל עוד הזדמנות".

ג'ייסון טייטום מול קריסטפס פורזינגיס, וושינגטון וויזארדס מול בוסטון סלטיקס. Nick Grace, GettyImages
פתח חזק. טייטום/GettyImages, Nick Grace

בראדלי ביל סיים גם הוא ערב לא מוצלח, כשקלע רק 4 מ-16 מהשדה בדרך ל-12 נקודות (ו-8 אסיסטים). הוא החטיא את 12 הזריקות הראשונות שלו, ולראשונה מאז 2018 סיים את המחצית הראשונה ללא נקודות. קייל קוזמה סיפק עוד ערב שקט של 9 נקודות בלבד ב-3 מ-13 מהשדה. קרסטפס פורזינגיס קלע 17 נקודות וקלט 13 ריבאונדים. רוי האצ'ימורה קלע 13 ואנתוני גיל קלע 10.

טייטום ובראון הסתערו על המשחק כבר מהפתיחה, וכפו על מאמן וושינגטון להזעיק פסק זמן מהיר בפיגור 11:2. שניהם לקחו את 11 הזריקות הראשונות של הסלטיקס, כשר טייטום צולף שתי שלשות רצופות, ובראון לבד ברבע הראשון (16 נקודות) קולע יותר מכל שחקני וושינגטון ביחד. "יהיו ימים כאלה שבהם אנחנו לא ברמה שלנו מבחינה התקפית", אמר פורזינגיס, "אבל אנחנו לא יכולים לתת לזה להשפיע על ההגנה שלנו, זאת חייבת להיות החשיבה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully