וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 נקודות לדני אבדיה, וושינגטון הפסידה בבית לאינדיאנה

הישראלי שעלה בחמישייה וקיבל 20 דקות פתח נהדר עם חמש נקודות בשתי הדקות הראשונות, אך הוסיף רק עוד שתיים והוויזארדס אכזבו עם הפסד 127:117. 31 לביל, טרנר, האליברטון והילד כיכבו מנגד

דני אבדיה מתאמן על הקליעה מחוץ לקשת/מתוך טוויטר

עד הלילה, וושינגטון עשתה את המצופה ממנה ברוב המשחקים עד כה העונה. הוויזארדס הפסידו בחוץ לקליבלנד המתחזקת, גברו בבית על שיקגו לאחר מותחן ולא התקשו לנצח את דטרויט ואינדיאנה שמוגדרות כמי שידשדשו עד לסיום העונה בתחתית המזרח, אך הלילה (בין שישי לשבת) הגיעה תוצאה מאכזבת במיוחד - כאשר הפייסרס נקמו על ההפסד במשחק הפתיחה עם 117:127 בבירה.

דני אבדיה עלה גם הפעם בחמישייה של הוויזארדס בעמדה 3, ופתח נהדר. שלשה מהפינה אחרי דקה וחצי קבעה 3:5 לוויזארדס, וסל בחדירה כעבור 25 שניות הגדילו את היתרון ל-3:7. לאחר מכן השתלטו הפייסרס על העניינים, וכבר אחרי שמונה דקות של כדורסל עלו ליתרון 15, אותו הצליחה המארחת לצמק ל-36:28 בסיום הרבע הראשון.

שחקן אינדיאנה פייסרס טייריס האליברטון מול שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. רויטרס
הפייסרס חגגו בבירה. האליברטון בדרך לסל, אבדיה מביט מהצד/רויטרס

הוויזארדס נשארו בתמונה בחצי הראשון של הרבע השני, אך לאחר מכן ראו את האורחת, שהגיעה למשחק ללא המאמן הראשי ריק קרלייל שנעדר עקב אירוע משפחתי, בורחת פעם נוספת ליתרון 20 כשלוש דקות להפסקה. גם הפעם הוויזארדס הצליחו לצמק מעט את הפער בישורת האחרונה של הרבע, והטבעה של אבדיה, בנקודות האחרונות שלו במשחק, צימקו ל-75:60 במחצית.

קבוצתו של ווס אנסלד ג'וניור ניסתה לחזור במחצית השנייה והצליחה להקטין את הפער לשבע נקודות ברבע השלישי, אך לא מעבר לכך. הפייסרס היו פשוט יציבים יותר, והצליחו לשמור על יתרון בטוח עד לסיום.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
בראדלי ביל, שחקן וושינגטון וויזארדס. Scott Taetsch, GettyImages
ערב מאכזב לוויזארדס. ביל/GettyImages, Scott Taetsch

ב-20 דקות על הפרקט, אבדיה קלע כאמור 7 נקודות (3 מ-7 מהשדה, 1 מ-3 לשלוש), הוריד 2 ריבאונדים ולא עלה על הלוח באסיסטים, חטיפות או חסימות. בראדלי ביל הוביל את קלעי המפסידה עם 31 נקודות, קריסטאפס פורזינגיס הוסיף 22.

אצל המנצחת החלוקה הייתה מאוזנת יותר. מיילס טרנר הוביל עם 27 נקודות ו-10 אסיסטים, טייריס האליברטון (12 אסיסטים) ובאדי הילד הוסיפו 25 כל אחד.

הוויזארדס מפספסים הזדמנות פז להתקרב לצמרת המזרח ויורדים למאזן 2:3, הפייסרס שיפרו את מאזנם ל-4:2.

המשחק הבא של אבדיה והוויזארדס, מול בוסטון החזקה, ייערך בלילה שבין ראשון לשני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully