וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה איבד את המקום בחמישייה, וושינגטון הפסידה לפילדלפיה בבית

הישראלי שותף 17 דקות מהספסל, זרק פעם אחת בלבד ולא קלע ב-118:111. הארדן (17 אס') ומקסי (28 נק') חיפו על חסרונו של אמביד החולה

דני אבדיה מתאמן על הקליעה מחוץ לקשת/מתוך טוויטר

יממה בלבד אחרי ההפסד המוחץ בבוסטון, וושינגטון חזרה הביתה ואירחה יריבה חזקה נוספת מהמזרח - פילדלפיה שפתחה בצורה צולעת את העונה. הוויזארדס קיבלו הזדמנות מצוינת לנצח יריבה ששיחקה בלי ג'ואל אמביד, הכוכב הגדול שפספס את המשחק בגלל פרוטוקול הקורונה, אבל הפסידה 118:111 במשחק מאכזב מבחינתה וירדה למאזן שלילי של 4:3.

דני אבדיה, ששיחק 11 דקות בלבד מול הסלטיקס ושמע ביקורות ממאמנו ווס אנסלד ג'וניור, איבדה את המקום בחמישייה ולמרות ששיחק 17 דקות הוא סיים עם 0 נקודות כשהוא זורק פעם אחד בלבד. הישראלי הוסיף ריבאונד ו-2 אסיסטים, אך אין ספק שיש פיחות במעמדו בשני המשחקים האחרונים.

דני אבדיה וושינגטון מול ג'יימס הארדן פילדלפיה. רויטרס
איבד את המקום בחמישייה. אבדיה שומר על הארדן/רויטרס

ג'יימס הארדן חיפה על היעדרו של אמביד עם 23 נקודות ולא פחות מ-17 אסיסטים, רובן לטייריס מקסי הכוכב העולה של פילי שהוביל עם 28, כשניאנג עשה את רוב הנזק לוושינגטון במחצית השנייה עם 4 שלשות. וושינגטון הצליחה לחזור מפיגור 105:93 ברבע האחרון ל-116:111 בלבד עם שלשה של פורזינגיס, אבל על השעון נותרו 34 שניות בלבד לסיום והארדן סגר עניין מהקו כדי להוציא את פילי מה"מינוס" ולהעלות אותה למאזן 4:4. וושינגטון תקבל יום מנוחה ואז תפגוש שוב את פילדלפיה, הפעם בחוץ והפעם כנראה עם אמביד כך שהמפגש הבא צפוי להיות קשה הרבה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully