וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא עלתה למקום הרביעי אחרי ניצחון 1:3 דרמטי על ורונה

שחקניו של ז'וזה מוריניו ניצלו יתרון מספרי לאורך רוב שלבי המשחק אחרי הרחקה של דוידוביץ' (36) שגם כבש את שער היתרון של המארחת (27), והפכה את התוצאה עם זאניולו (45+1), וולפאטו (88) ואל שעראווי (90+2). בולוניה ניצחה 1:2 את מונצה

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 31.10/ספורט1

המחזור ה-12 בליגה האיטלקית המשיך הערב (שני) עם ניצחון 1:3 דרמטי של רומא על ורונה, לאחר שהמארחת נשארה בעשרה שחקנים עוד במחצית הראשונה. במשחק שנעל את המחזור, מונצה הפסידה 2:1 לבולוניה.

שחקן רומא כריסטיאן וולפאטו. GettyImages
שער בכורה ובישול במדי רומא. כריסטיאן וולפאטו/GettyImages

ורונה - רומא 3:1

לאחר ההפסד 1:0 לנאפולי במחזור הקודם, שקטע רצף של שלושה ניצחונות, הזאבים נכנסו לרביעייה הראשונה עם חשוב בורונה. המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-27 משער של פאבל דוידוביץ'. כעבור תשע דקות הבלם של ורונה ראה את הכרטיס האדום אחרי פגיעה גסה בירך של ניקולו זאניולו והורחק. הקשר של רומא השווה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה לזכות הקבוצה מבירת איטליה, וראה את כרסיטיאן וולפאטו בן ה-18 כובש בדקה ה-88 את שער הבכורה של בבוגרים של המועדון, לפני שהצעיר גם בישל לסטפן אל שעראווי בתוספת הזמן כדי להבטיח שלוש נקודות חשובות ואת המקום הרביעי בסרייה א'. ורונה עם הפסד שביעי ברציפות נותרה מתחת לקו האדום במקום ה-19.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

צפו בתקציר ניצחונה של בולוניה מול מונצה

תקציר: מונצה - בולוניה 2:1/ספורט 1
אוהדי מונצה. GettyImages
אוהדי מונצה בהבעת תמיכה לפאבלו מארי, בלם הקבוצה/GettyImages

מונצה - בולוניה 2:1

בולוניה המשיכה בכושר הטוב שהיא החלה לצבור עם ניצחון 0:2 במחזור האחרון על לצ'ה ועלייה לשלב הבא בגביע האיטלקי, וניצחה גם הערב את מונצה בדרך למקום ה-12. העולה החדשה עם הפסד שלישי ברציפות המשיכה לאבד גובה ונמצאת במקום ה-15 בליגה האיטלקית. דווקא המארחת עלתה ליתרון מפנדל מוצלח בדקה ה-57 של אנדראה פטאניה, אך לואיס פרגוסון הסקוטי השווה בדקה ה-60 וריקרדו אורסוליני הפך את התוצאה בדקה ה-73 אחרי מבצע אישי נהדר והבטיח את שלושת הנקודות לאורחים מבולוניה.

לפני תחילת המשחק, השחקנים והקהל עמדו לדקת דומייה לזכר הנרצח באירוע הדקירה בו נפצעו גם חמישה נוספים בקניון סמוך למילאנו, ביניהם בלם מונצה, פאבלו מארי, שאינו נפצע בצורה קשה.

*במשחק שנערך בספרד חטאפה ניצחה 0:1 את אלצ'ה.

במחזור הבא רומא תארח את לאציו בדרבי של בירת איטליה (6.11) ו-ורונה תתארח אצל מונצה (6.11) בניסיון לברוח מתחתית הטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully