וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאלוב הבקיע בכדור חופשי והשלים צמד, שלושער לעומרי אלטמן

עודכן לאחרונה: 30.10.2022 / 22:02

שער מרהיב לישראלי, שהעלה את מאזנו לארבעה שערי ליגה העונה בניצחון אנדרלכט 2:4 על אופן. קשר א.א.ק לרנקה חגג שלושער ראשון בקריירה, נאתכו עם עוד בישול, בלבול הורחק בהפסדו הרביעי ברציפות בהודו

תקציר: אנדרלכט - אופן 2:4 (ליאור רפאלוב עם צמד)/ספורט1

* ליאור רפאלוב פתח בהרכב אנדרלכט, השלים 75 דקות ובמהלכן כבש צמד והעלה את מאזנו העונה לארבעה שערי ליגה בניצחון 2:4 על אופן במסגרת המחזור ה-15 בבלגיה. הקשר כבש בדקה ה-19 בכדור חופשי נפלא מכ-25 מטר וקבע 0:2, בדקה ה-65 השלים צמד בבעיטה ממרכז הרחבה וסידר לאנדרלכט יתרון מבטיח של 1:3 בדרך לניצחון. הבלם ווסלי הודט, שלאחרונה פורסם על עימות שלו עם רפאלוב, כבש שער עצמי ואנדרלכט ירדה למחצית ביתרון 1:2, אך גם בישל את השער הראשון בהתמודדות לפרנסיס אמוזו. סטף פיטרס (68) צימק ל-3:2 ואנואר עיט אל חאג' (87) קבע 2:4 בסיום.

* שלושה ימים אחרי שהבקיע שער מרהיב בליגה האירופית, עומרי אלטמן לא עצר וחגג שלושער ראשון בקריירה. הקשר הבקיע 24 שניות משריקת הפתיחה בנגיחה, הכפיל בדקה ה-18 בבעיטה מתוך רחבת החמש והשלים שלושער היסטורי מבחינתו בדקה ה-61 בכדור עונשין מוצלח מ-11 מטר. אלטמן הוחלף בדקה ה-64, א.א.ק לרנקה הוסיפה שער רביעי בתוספת הזמן והביסה 0:4 את קרמיוטיסה בדרך חזרה למקום השלישי בליגה.

* ביברס נאתכו עלה מהספסל וב-23 דקות על כר הדשא הספיק לבשל בניצחון של פרטיזן בלגרד 0:4 על רדניצ'קי ניש. קפטן נבחרת ישראל נכנס ביתרון 0:3 ובדקה ה-83 הוציא כדור רוחב לסאמד בז'דאר

צפו בעומרי אלטמן כובש תוך 24 שניות

* ליאל עבדה עלה מהספסל בדקה ה-67 והיה שותף לניצחונה של סלטיק 0:3 בחוץ על ליבינגסטון. שחקן הכנף הצעיר נכנס ביתרון כפול ובדקות שלו על כר הדשא סלטיק החמיצה פנדל וכבשה חמש דקות לאחר מכן, אולם לא זכה להוסיף למאזנו שער או בישול. סלטיק בזכות הניצחון שמרה על יתרון ארבע נקודות מריינג'רס שבמקום השני לאחר 12 משחקים בסקוטלנד.

* תאי בריבו שיחק 68 דקות בתבוסה של וולפסברגר 4:1 אצל לאסק לינץ. קבוצתו ברצף של ארבעה הפסדים בליגה האוסטרית ונמצאת במקום השמיני.

* ריינדורף אלטאך, ללא גיא דהן, הפסידה 2:1 לאוסטריה וינה בגלל פנדל בדקה ה-94. דומיניק פיץ השלים צמד בתוספת הזמן והקפיץ למקום השישי באוסטריה את יריבת הפועל באר שבע במחזור הסיום של בתי הקונפרנס ליג ביום חמישי, שבסגל שלה לא נכלל מתן בלטקסה.

* רועי הרמן השלים 90 דקות בניצחון החוץ של בוטב פלודבדיב 1:2 על הבאר. קבוצתו במקום ה-10 בליגה הבולגרית, עם 16 נקודות ב-16 משחקים.

* החלוץ בן אז'ובל השלים 90 דקות בהפסד של פרת' גלורי 2:1 לאדלייד יונייטד במחזור הרביעי בליגה האוסטרלית. הוא עדיין ללא שער מאז שהצטרף לקבוצה ביולי.

* מרקו בלבול רשם הפסד רביעי ברציפות מאז שהגיע להודו, כשקבוצתו נורת' איסט יונייטד נכנעה 1:0 לג'אמשדפור. פיטר הארטליי האנגלי קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-35 והמאמן עם ארבעה הפסדים מארבעה משחקים, במהלכם הבקיעה קבוצתו שער אחד בלבד והיא היחידה בליגה עם אפס נקודות בתום המחזור הרביעי.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
ליאור רפאלוב, קשר אנדרלכט. TOM GOYVAERTS / BELGA MAG, GettyImages
ביצוע מרהיב. רפאלוב/GettyImages, TOM GOYVAERTS / BELGA MAG

* ג'ואל אבו חנא עלה מהספסל בדקה ה-85 וסייע ללכיה גדנסק לשמור על יתרון 0:1 מול סטאל מיילץ, ניצחון יקר לגדנסק שעלתה מעל הקו האדום.

* דני גרופר פתח בהרכב לודוגורץ, ספג כרטיס צהוב והוחלף במחצית, קבוצתו גברה 1:3 על ספטמברי סופיה.וממשיכה במרדף אחר צסק"א סופיה שבפסגה עם משחק עודף.

* עידו שחר נכנס בדקה ה-60 בניסיון לעזור לאפולון לימסול לנצח את אפואל ניקוסיה, אבל האלופה הפסידה בביתה 1:0 בגלל פנדל בדקה ה-94 ואפשרה לאורחת לעקוף אותה בטבלה. זהו משחק שלישי רצוף בליגה שאפולון לא מנצחת.

צפו בבישול של נאתכו בניצחון פרטיזן

* צליל נחמיה שיחק 85 דקות והוחלף בהפסד של הגלמן 3:1 לפנבז'יס במחזור ה-34 בליגה הליטאית. הגלמן בעקבות ההפסד עלולה לאבד את המקום השני.

* פיראס אבו עקל השלים 90 דקות וספג כרטיס צהוב בהפסדה הדרמטי של גבאלה 2:1 לסגנית המוליכה סבאח באקו עמוק בתוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully