וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ליאור רפאלוב התעמת עם בלם אנדרלכט, השוער הפריד ביניהם"

בבלגיה דווח כי הישראלי ניהל ויכוח סוער עם חברו לקבוצה ווסלי הודט במהלך ההפסד 1:0 לאוניון סן ז'ילואז: "ביצע תנועות זועמות ונראה לא רגוע". עם זאת, השניים התפייסו יממה לאחר המשחק

תקציר: אוניון סן סילואז' - אנדרלכט 0:1/ספורט1

הרוחות סוערות באנדרלכט. קבוצתו של ליאור רפאלוב עומדת על שני הפסדים רצופים בליגה הבלגית וניצחה רק משחק אחד בארבעת המחזורים האחרונים, מה שהרחיק אותה משמעותית מהפסגה, שם ניצבת אוניון סן ז'ילואז שהכניעה 0:1 את הישראלי וחבריו ביום ראשון האחרון. הבוקר (שלישי) התברר כי במהלך אותו משחק נרשם עימות חריף בין רפאלוב לחברו לקבוצה, הבלם ההולנדי ווסלי הודט.

בבלגיה נכתב כי הוויכוח בין השניים החל עוד במהלך המחצית הראשונה והתפוצץ בהפסקה עם הירידה לחדרי ההלבשה, שם רפאלוב "ביצע תנועות של זעם ונראה לא רגוע כלל". לפי הדיווחים, הקשר והודט השמיעו טענות קשות אחד כלפי השני והצמידו ראשים זה לזה, כאשר השוער הנדריק ואן קומברוז' נאלץ להפריד כדי למנוע מהעימות להחמיר. "ליאור רפאלוב לא התאפק והכעיס את כל חדר ההלבשה", טענו ב-'Voetbal24'.

ליאור רפאלוב, אנדרלכט. VIRGINIE LEFOUR/BELGA MAG/AFP, GettyImages
העצבים מדברים. רפאלוב/GettyImages, VIRGINIE LEFOUR/BELGA MAG/AFP

עם זאת, בבלגיה הבהירו כי יממה לאחר המקרה, שני השחקנים שוחחו וליבנו את העניינים ביניהם, ושהסיבה העיקרית להתלהטות היצרים הייתה הרצון של רפאלוב והודט, שנחשבים לדמויות בכירות בחדר ההלבשה, להעיר את שאר הקבוצה שנמצאת כאמור בתקופה רעה: "זה לא בהכרח דבר רע", נכתב בהתייחסות מפתיעה של התקשורת המקומית לאירוע.

הודט בן ה-27, אגב, מכיר היטב את רפאלוב עוד מהתקופה של הישראלי באנטוורפן, שכן השניים שיתפו פעולה גם בקבוצה הקודמת של הקשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully