וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הו אלוהים": בעולם מתלהבים מ"המספרת המושלמת של עומרי אלטמן"

קשר א.א.ק לרנקה כבש בביצוע וירטואוזי ונדיר נגד דינמו קייב בליגה האירופית, מסביב לגלובוס נפעמו והמליצו "לעזוב הכל ולרוץ לצפות". הגול של הישראלי נבחר לשער השבוע במפעל

השער של עומרי אלטמן במדי א.א.ק לרנקה נגד דינמו קייב/ספורט1

א.א.ק לרנקה התייצבה הערב (חמישי) למשחק הבית נגד דינמו קייב האוקראינית בידיעה שנקודה תספיק לה כדי להבטיח את המקום השלישי בבית ולהמשיך את דרכה האירופית העונה בקונפרנס ליג. ואכן, עומרי אלטמן וחבריו עשו את המוטל עליהם - הם אמנם שמטו יתרון של שני שערים, אבל גם 3:3 הספיק להם והישראלי יצא כגיבור הגדול של הערב עם צמד ושער נדיר ביופיו. השער המרהיב של אלטמן נבחר בעמוד הרשמי של הליגה האירופית לשער השבוע.

אלטמן התעופף לחצי מספרת ושלח את הכדור אל בין חיבורי הקורות כבר בחלוף 26 דקות משריקת הפתיחה, שער שברחבי העולם נפעמו ממנו. "הו אלוהים", נכתב ב-CBS SPORT, "עומרי אלטמן כבש בבעיטת מספרת מושלמת". גם ב"רדיו מונטה קרלו" הצרפתי התלהבו מהשער הווירטואוזי והמליצו לגולשים לצפות בשער שהולך לככב בשלל מצעדים בתקופה הקרובה וייתכן שלאורך העונה כולה.

"איך בכלל אפשר לתאר שער כזה", נכתב גם בעמוד הרשמי של הליגה האירופית ששיבח את הישראלי על ביצוע יוצא מן הכלל. ברשתות החברתיות רבים מהגולשים שיתפו את השער והפצירו "לעזוב הכל ולצפות בביצוע המושלם" והיו גם אוהדי הפועל תל אביב שנזכרו בקשר אליו הם מתגעגעים, כשהגדיל לעשות איתי גלאון שאף חיבר חמשיר ובו הוא קורא לקשר לשוב ארצה ולמדים האדומים.

עומרי אלטמן הגיע לא.א.ק לרנקה בינואר שעבר אחרי מספר חודשים בארוקה הפורטוגלית, אליה הצטרף עם סיום חוזהו בהפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully