וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין אנרגיה, אין כושר, אין יצירתיות": הטעות המרכזית של קלופ בליברפול

ליברפול ספגה מכה עם הפסד צורב ללידס באנפילד, המאמן מאשים את העומס והפציעות, והנתונים בהחלט מדאיגים: הקבוצה קרובה יותר לקו האדום מאשר לטופ-4

תקציר: ליברפול - לידס 2:1/ספורט1

זה כנראה נתון שממחיש הכל: וירג'יל ואן דייק ספג אתמול (שבת) את ההפסד הראשון שלו בפרמיירליג באנפילד במדי ליברפול, לראשונה אחרי 70 משחקים, כשמחזיקת הגביע נכנעה 2:1 ללידס מהתחתית בעוד מפח נפש לקבוצה ממרסיסייד. זה התחיל בשער מוקדם אחרי בלבול בין ג'ו גומס לאליסון (4), נמשך בשוויון מהיר של מוחמד סלאח (14), לאחר מכן הגיע לחץ של ליברפול ואין סוף הצלות של השוער האורח אילן מלייה, ובסוף שער ניצחון ללידס בדקה ה-89, אחרי עוד בלגן גדול בהגנה.

ליברפול רק במקום ה-9 בפרמיירליג, אחרי שבשבוע שעבר הפסידה גם לנוטינגהאם, וכמו שאמר אתמול ג'יימס פירס מ"אתלטיק": "ליברפול הפסידה שבוע שני ברציפות לקבוצה שנאבקת נגד הירידה - איזו הופעה מבולגנת! אין אנרגיה, אין כושר, אין יצירתיות". ואכן, הנתונים מראים ששחקני לידס רצו 11 ק"מ במצטבר יותר מאשר שחקני ליברפול התשושים.

וירג'יל ואן דייק, מוחמד סלאח, שחקני ליברפול. Nathan Stirk, GettyImages
וירג'יל ואן דייק, מוחמד סלאח, שחקני ליברפול/GettyImages, Nathan Stirk

יורגן קלופ ניסה להמחיש בסיום את העומס: "זאת עונה קשה עבורנו, סבלנו מפציעות מהרגע הראשון ואננו משחקים כל שלושה ימים וחייבים לחזור למגרש. אולי חלק מהשחקנים שלנו משחקים יותר מדי. הארווי (אליוט) היה נהדר עבורנו העונה, הייתה לו פתיחה טובה, אבל לא יכול היה להמשיך בקצב הזה. טיאגו היה חולה. בחלק הקדמי אותם שחקנים שמשחקים כל הזמן, הם שלושת החלוצים היחידים שנשארו לנו. אנחנו חייבים להמשיך להילחם עם מה שיש לנו, ואת זה נעשה. נצטרך לעזור לעצמנו". לדבריו, "אי אפשר להגן כמו שהגנו בשער השני, בגלל זה הפסדנו. אחרת היינו עם נקודה וממשיכים משם, אבל עכשיו אין לנו כלום וזה מרגיש שונה לגמרי".

ג'ורדן הנדרסון, שחקני ליברפול מאוכזבים אחרי הפסד ביתי. רויטרס
מה קורה לקישור?/רויטרס
מוחמד סלאח, שחקני ליברפול מאוכזבים אחרי הפסד ביתי. רויטרס
רצו 11 ק"מ פחות מהיריבה/רויטרס

גם אליסון מודה: "אנחנו צריכים לחשוב הרבה על מה שקרה הערב. שני הגולים, לא היינו צריכים לספוג אותם. היו לנו הזדמנויות, ואנחנו מאוכזבים מהתוצאה. זאת הפרמיירליג, אין זמן לנשום. חייבים להילחם בכל משחק. כשאתה חייב נקודות ועושה תוצאה רעה זה מתסכל, אבל אסור שהתסכול הזה ילווה אותנו בהמשך". לצערה של ליברפול, היא קרובה יותר לקו האדום מאשר לטופ-4.

הפרשן גרהאם סונס, שחקן העבר של המועדון: "זאת ליברפול שונה לגמרי ממה שהתרגלנו לראות בשנים האחרונות. אם בעבר הקישור של ליברפול היה שולט במרכז השדה בבריונות, עכשיו מתבריינים עליה. כשאתה עובר על הגיל של הקשרים שלה, אתה מבין שקלופ היה חייב בתחילת העונה לדעת שהיא פגיעה כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully