וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפל לשפל: הפסד בית ראשון לליברפול, 2:1 ללידס בדקה ה-89

גומז ניסה למסור לאליסון וסידר לרודריגו (4) שער קל, ההגנה שוב טעתה וסאמרוויל ניצל זאת כדי להמם את יושבי אנפילד שחווו הפסד אחרי 29 משחקי ליגה רצופים, גם הרצף המטורף של ואן דייק נעצר. סלאח (14) רק איזן

תקציר: ליברפול - לידס 2:1/ספורט1

ליברפול הפסידה בשבת שעברה 1:0 בחוץ לנוטינגהאם פורסט והיה זה הפסד מביך מאוד עבור המייטירדס, אבל הם הצליחו להתאושש באמצע השבוע עם 0:3 חלק באמסטרדם על אייאקס בקרב על שמינית גמר ליגת האלופות. הערב (שבת) האדומים לא רק שבו לסורם, אלא גם רשמו הפסד ביתי באנפילד אחרי 29 משחקים רצופים בליגה ועוד נכנעו ללידס, שניצלה שתי טעויות בהגנה כדי לנצח 1:2, לעצור רצף של שמונה מחזורים ללא ניצחון ולעלות מעל הקו האדום.

וירג'יל ואן דייק, מוחמד סלאח, שחקני ליברפול. Nathan Stirk, GettyImages
70 משחקים הוא לא הפסיד באנפילד, וגם הרצף הזה נעצר. ואן דייק/GettyImages, Nathan Stirk

ג'סי מארש, מאמן לידס, סיפר בשבוע שעבר שההנהלה והשחקנים מגבים אותו ועומדים מאחוריו חרף הרצף השלילי, אבל גם הוא ושחקניו לא ציפו למתנות כאלה מהגנת ליברפול בדרך לניצחון. רודריגו אמר תודה וכבש כבר אחרי ארבע דקות לאחר שג'ו גומז מסר לו והציב אותו מול שער ריק, קריסנסיו סאמרוויל בדקה ה-89 פשוט התקדם לשער והכניע את אליסון באין מפריע וכך גם שער של מוחמד סלאח, שבדקה ה-14 איזן מהאוויר, לא הספיק אפילו לנקודה - וליברפול יכולה למצוא את עצמה עד סוף המחזור במרחק 16 נקודות מארסנל ובכל מקרה היא בפיגור של 8 נקודות מניוקאסל הרביעית.

ואם לא די בכל זה, אז הבלם וירג'יל ואן דייק הפסיד הערב לראשונה בפרמיירליג באצטדיון אנפילד מאז הצטרף לליברפול - רצף של 70 משחקים על פני כארבע שנים וחצי ורק היום הגיע הפסד בכורה של ההולנדי במגרש הביתי במסגרת הליגה. משפל לשפל כבר אמרנו?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מוחמד סלאח, קשר ליברפול. רויטרס
סלאח חזר להבקיע, וגם זה לא הספיק/רויטרס

מהלך משחק

דקה 4: גול! עוד שפל להגנת ליברפול. ג'ו גומז ניסה למסור אחורנית לאליסון שהיה מחוץ לשער, רודריגו שהמתין בסמוך לרחבה הגיע ראשון לכדור ומכחמישה מטרים בעט לרשת החשופה. 0:1 ללידס.

דקה 14: גול! קאמבק מהיר של המייטי רדס, שהחל עם הרמה מצד ימין לשום מקום, אבל אנדי רוברטסון הרם גם כן מאגף שמאל, מצא את סלאח והמצרי מהאוויר בעט לרשת.

דקה 20: התקפה מתפרצת של לידס מימין הייתה צריכה להסתיים בשער שני, אבל ברנדן ארונסון ממרכז הרחבה הטיס את הכדור למשקוף של אליסון.

דקה 21: עוד הזדמנות ענקית ללידס כששלושה שחקני התקפה נשארו לבד מול שני הבלמים, אבל אליסון עצר את האריסון באחד על אחד.

דקה 32: נונייס ניסה לעבור את אילן מלייה ללא הצלחה, ליברפול פספסה הזדמנות להפוך.

דקה 70: אחרי דקות ארוכות ללא ניסיון ממשי, על אף לחץ מצד האדומים, סלאח כמעט הבקיע, אבל רוקה שלח את הרגל שנייה לפני שהמצרי בעט וליברפול נותרה עם קרן בלבד.

דקה 78: נונייס סובב כדור חד לחיבורים הרחוקים, מלייה התעופף והדף לקרן.

דקה 82: נונייס הוריד עם הראש ופירמינו בעט מהאוויר כדור מסוכן, מלייה שוב היה במקום וקלט.

דקה 86: סלאח ניסה את כוחו מול מלייה מזווית קשה, השוער הצרפתי שוב היה עם ידו על העליונה.

דקה 88: עוד הזדמנות טובה לליברפול, אבל גם פירמינו בנגיחה מכ-10 מטרים לא הצליח להכניע את מלייה.

דקה 89: גול! מי שלא כובש - סופג. לידס יצאה להתקפה מהירה ומי שניצל את הרפיון בהגנה האדומה הוא
סאמרוויל, שבעט לפינה הרחוקה ואליסון לא הצליח להושיע.

המחזור ה-14 יסתיים מחר עם המשחקים בין ארסנל לנוטינגהאם פורסט (16:00, ספורט1) ובין מנצ'סטר יונייטד לווסטהאם (18:15, ספורט1).

  • עוד באותו נושא:
  • ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully