וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי שוב כבש ובישל, פריז סן ז'רמן הזיעה בדרך ל-3:4 על טרואה

אחרי ההצגה מול מכבי חיפה, הארגנטינאי הפציץ את ה-2:2 וגם הכין לניימאר שהשלים מהפך. אמבפה דייק מהנקודה הלבנה עבור המוליכה. מארסיי לא ניצחה מחזור רביעי ברציפות

ליאו מסי יוצא מחדר ההלבשה של פריז סן ז'רמן אחרי ה"פציעה" נגד בנפיקה ליסבון/מתוך טוויטר

אחרי ה-2:7 על מכבי חיפה והבטחת הכרטיס לשמינית גמר ליגת האלופות, פריז סן ז'רמן חזרה לליגה הצרפתית ועבדה הרבה יותר קשה לפני שניצחה הערב (שבת) 3:4 את טרואה ופתחה מחדש פער של חמש נקודות בפסגה על פני לאנס (ניצחה בשישי 0:3 את טולוז). במשחק המאוחר של היום, מארסיי ספגה בדקה ה-94 וכך שמטה יתרון כפול' נפרדה ב-2:2 בחוץ נגד שטרסוברג וסופרת מחזור רביעי ברציפות ללא ניצחון.

ליאונל מסי פריז סן ז'רמן חוגג עם מרקו וראטי. רויטרס
לא היה קל. ויטיניה ומרקו וראטי עם ליאונל מסי/רויטרס

פריז סן ז'רמן - טרואה 3:4

הקבוצה הקטנה שלא ניצחה את פ.ס.ז' מאז נובמבר 2001, הצליחה להוביל פעמיים בפארק דה פראנס, אבל בכל זאת ירדה מנוצחת מול הכוכבים של כריסטוף גאלטייה. מאמה באלדה הדהים עם וולה אדיר בדקה השלישית, אבל קרלוס סולר נהנה מאסיסט של ניימאר ואיזן בדקה ה-24. ליאונל מסי כמעט הפך, אבל בפתיחת המחצית השנייה ווילסון אודובר בישל לבאלדה את השני והחזיר את טרואה ליתרון (52) שהחזיק שלוש דקות, לפני שמסי ירה מ-24 מטרים אל הרשת אחרי מסירה של סרחיו ראמוס. הארגנטינאי בישל בכדור עומק נפלא לניימאר שהשלים מהפך בדקה ה-62 וקיליאן אמבפה הרגיע עם פנדל בדקה ה-77, אחרי שהרס לפני כן בישול מדהים לניימאר שעבר שישה שחקנים והכין לו עם תרגיל בעקב. אנטה פלאברסה המחליף הקטין דקה לסיום בנגיחה מול ההגנה המקרטעת של האלופה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

שטרסבורג - מארסיי 2:2

דרמה גדולה בשטרסבורג. מארסיי הגיעה למשחק החוץ מול קבוצת התחתית אחרי שלושה הפסדים רצופים בליגה ואכזבה גם באמצע השבוע בפרנקפורט בליגת האלופות, אבל איגור טודור ושחקניו כבר עלו ליתרון כפול לפני המחצית - וגם זה לא הספיק לניצחון. במבה דיינג (8) ועיסא קאבורה (35) סידרו מה שנראה כמו יתרון נוח למארסיי, אבל המקומיים חזרו שבוע שני ברציפות מפיגור כפול - בשבוע שעבר סיימו ב-2:2 בטולוז משערים של לבו מוטיבה וקווין גאמיירו, וכך היה גם הערב כאשר השניים כבשו בדקות 76 ו-90 בהתאמה. שטרסבורג עם הנקודה העשרית שלה בסך הכל העונה, מארסיי הולכת ומתרחק מהצמרת הגבוהה.

משחקי יום ראשון:

אוקזר - אז'קסיו
מונאקו - אנז'ה
נאנט - קלרמון
ברסט - ריימס
ראן - מונפלייה
לוריין - ניס
ליון - ליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully