וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושער גדול לאופנדה, לאנס הביסה וצימקה את הפער מפ.ס.ז' לשתי נקודות

החלוץ הבלגי שבר בצורת של קרוב לחודשיים עם שלישייה במחצית השנייה בדרך ל-0:3 על טולוז. צפו ביונס מלדה מבשל בהפסד מכלן לגנק

תקציר ה-1:3 של גנק על מכלן (יונס מלדה בישל)/ספורט1

פריז סן ז'רמן עדיין לא מצליחה לברוח ליריבותיה לצמרת בליג1. הערב (שישי) נפתח המחזור ה-13 עם ניצחון 0:3 של לאנס על טולוז, שהקטין את הפער של האלופה בצמרת לשתי נקודות בלבד. לאנס סופרת ניצחון שלישי ברציפות ורביעי בחמשת המחזורים האחרונים, וממשיכה להראות בעיקר הרבה אופי.

הערב היא המתינה עד לדקה ה-60 כדי להוריד לחץ, וכשזה קרה לואיס אופנדה התפוצץ. החלוץ הבלגי שבעונה שעברה נהנה משיתוף פעולה פורה עם אלי דסה בויטסה ארנהם, שבר בצורת של קרוב לחודשיים עם שלושער נהדר, הראשון בדקה ה-60, השני ב-86 והשלישי על הבאזר, בדקה ה-92. כעת מאזנו עומד על 7 שערי ליגה, ולאנס תקווה שפ.ס.ז' אולי תמעד מול טרואה בשבת בתקווה שהפער בפסגה לא יגדל שוב ל-5 נקודות.

שחקני לאנס חוגגים. רויטרס
ניצחון שלישי ברציפות. לאנס חוגגת/רויטרס

* בספרד קרב מרכז הטבלה בין אספניול למאיורקה הסתיים ב-1:1. ודאד מוריקי העלה את מאיורקה ליתרון בדקה ה-48, אבל בדקה ה-70 קבע חוסה קרלוס לאסו את תוצאת המשחק עם שער השוויון. מאיורקה עם שלוש תוצאות תיקו רצופות.

* בליגה הבלגית, יונס מלדה פתח בהרכב מכלן מול המוליכה גנק, שניצחה 1:3. מלדה בישל בדקה ה-15 לרוב סחופס שער שוויון שקבע 1:1, אבל גנק כבשה צמד במחצית השנייה והישראלי הוחלף בדקה ה-83.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully