וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורינו הפתיעה את מילאן, גם לאציו הפסידה, אטאלנטה במקום השני

האלופה הפסידה בחוץ (2:1) לראשונה מאז נובמבר אשתקד, הקבוצה מברגמו חלפה על פניה עם 0:2 אצל אמפולי. סלרניטנה הדהימה עם 1:3 באולימפיקו על לאציו

תקציר: אמפולי - אטאלנטה 2:0/ספורט1

המחזור ה-12 בסרייה A נמשך היום (ראשון) עם חמישה משחקים. במוקד עמדו הניסיונות של הרודפות אחרי נאפולי להתקרב למוליכה. אטאלנטה עשתה את זה עם 0:2 על אמפולי, בניגוד לאלופה מילאן שהפסידה 2:1 אצל טורינו וללאציו שהופתעה על ידי סלרניטנה עם 1:3 באולימפיקו.

שחקני טורינו חוגגים עם קופי ג'יג'י. רויטרס
ניצחון מפתיע. שחקני טורינו חוגגים/רויטרס

טורינו - מילאן 1:2

רגע לפני הקרב הישיר שלה מול זלצבורג על הכרטיס לשמינית גמר ליגת האלופות, הרצף המדהים של מילאן - 17 משחקי חוץ ללא הפסד בליגה - הגיע לסופו. הבלם קופי ג'יג'י נגח פנימה בדקה ה-35 אחרי כדור חופשי של ולנטינו לזארו וקטע 499 דקות ללא שער של טורינו מול הרוסונרי (שישה מפגשים בכל המסגרות) ואחרי שתי דקות ירה בסיבוב בשמאל את השני והקפיץ את הקהל באצטדיון האולימפי בטורינו. סטפנו פיולי, שפתח עם דיבוק אוריגי בחוד על חשבון אוליבייה ז'ירו שהאריך חוזה בסוף השבוע, הגיב עם חילוף משולש לאחר ההפסקה והשיג שער מצמק באיום הראשון למסגרת. ג'וניור מסיאס ניצל יציאה מוזרה של וניה מילינקוביץ'-סאביץ', דחף קלות את הקפטן אלסנדרו בונג'ורנו וסובב פנימה מ-20 מטרים בדקה ה-68. זה לא מנע הפסד ראשון כאורחת מאז ה-4:3 אצל פיורנטינה בנובמבר אשתקד. טורינו התקדמה למקום התשיעי עם ניצחון בית שני בסך הכול העונה וראשון על הרוסונרי זה שלוש שנים וחצי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ג'וניור מסיאס שחקן מילאן כובש לרשת טורינו. Jonathan Moscrop, GettyImages
הצליח רק לצמק. ג'וניור מסיאס/GettyImages, Jonathan Moscrop

אמפולי - אטאלנטה 2:0

אחרי איבוד הנקודות המצער בהפסד ללאציו, אטאלנטה חזרה למסלול הניצחונות בסטאדיו קרלו קסטלאני ושמרה על פער חמש הנקודות מהמוליכה נאפולי, כשמאזנה בחוץ העונה עומד על 16 נקודות מ-18 אפשריות. האנס האטבור העלה את קבוצתו של ג'אן פיירו גאספריני ליתרון (32) לאחר שהבקיע מקרוב בסיום מהלך קבוצתי יפה. פנדל של טון קופמיינרס נעצר ברגלו של שוער אמפולי גוגליילמו ויקאריו (42), אך אדמולה לוקמן חזר למצוא את הרשת (59) אחרי שנגד לאציו נקטע לו רצף של שלושה משחקים בהם כבש.

אדמולה לוקמן, אטאלנטה. TIZIANA FABI/AFP, GettyImages
משחק רביעי מתוך חמשת האחרונים שהוא כובש. אדמולה לוקמן/GettyImages, TIZIANA FABI/AFP

לאציו - סלרניטנה 3:1

תוצאה מפתיעה באולימפיקו, שם סלרניטנה השיגה ניצחון היסטורי ועצרה את הקבוצה החמה של מאוריציו סארי. מתיאה זקאני כבש בדקה ה-41 ולאציו נראתה בדרך לעוד ניצחון ואולי גם למשחק שביעי ללא ספיגה שישווה שיא מועדון מ-1998, אבל אז דווקא האקס אנטוניו קנדרבה הקפיץ פנימה בדקה ה-51. הבלם פדריקו פאסיו הפך בדקה ה-68 ובולאי דיה נעץ את השלישי במתפרצת שמונה דקות לאחר מכן. הפסד שני העונה ללאציו הרביעית, בעוד סלרניטנה התקדמה למקום ה-10.

אנטוניו קנדרבה (מימין) עם איבן רדובאנוביץ' שחקני סלרניטנה. Marco Rosi - SS Lazio, GettyImages
לא התחשב באקסית. אנטוניו קנדרבה עם איבן רדובאנוביץ'/GettyImages, Marco Rosi - SS Lazio

משחקים נוספים

קרמונזה - אודינזה 0:0

ספציה - פיורנטינה 2:1
לספציה: אמבלה אנזולה (35), דימיטריוס ניקולאו הורחק (82). לפיורנטינה: ניקולה מילנקוביץ' (14), ארתור קבראל (90).

המחזור יושלם ביום שני עם שני משחקים:

ורונה - רומא (19:30, ספורט1)
מונצה - בולוניה (21:45, ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully