וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי קביליו יפו עלתה למקום השני, הפועל ראשל"צ בגמר גביע הטוטו

אוגו (61) כבש את שער הבכורה שלו בלאומית בניצחון 0:2 על עירוני טבריה, פרץ (77) הוסיף. הכתומים יפגשו את הפועל ניר רמת השרון במשחק על התואר הראשון של העונה אחרי 0:2 על הפועל עכו

הגרלת סיבוב ח' של גביע המדינה, עונת 2022/23/צילום: שלומי גבאי, עריכה: אסף דרורי

המחזור ה-11 בליגה הלאומית ננעל הערב (שני) עם שלושה משחקים, כשבמוקד מכבי קביליו יפו ניצחה את עירוני טבריה ועלתה למקום השני על חשבון הפועל עכו שהפסידה להפועל ראשון לציון בחצי גמר גביע הטוטו. בני יהודה במשחק ללא קהל ניצחה בתוספת הזמן את נועלת הטבלה הפועל אדומים אשדוד, וקרב תחתית נוסף הסתיים בתיקו דרמטי בין מ.ס. כפר קאסם והפועל נוף הגליל.

מכבי קביליו יפו - עירוני טבריה 0:2

אחרי ה-1:1 מול מכבי פתח תקוה במחזור הקודם שעצר רצף של שלושה ניצחונות, יפו חזרה לנצח ועקפה את הפועל עכו בדרך למקום השני בזכות הפרש שערים עדיף על הקבוצה הצפונית. ג'ון אוגו כבש בדקה ה-61 את שער הבכורה שלו במדי הקבוצה, ובדקה ה-77 רונן פרץ הבקיע את השני של המארחת. טבריה נותרה במקום השביעי ועדיין בחלק העליון שמוביל לפלייאוף.

ג'ון אוגו שחקן מכבי קביליו יפו. אריאל שלום
שכר בכורה במדי קביליו יפו. ג'ון אוגו/אריאל שלום

בני יהודה - הפועל אדומים אשדוד 0:2

הכתומים אירחו את נועלת הטבלה במטרה לרשום ניצחון לראשונה מאז המחזור הרביעי. המשחק נערך ללא קהל והיה נראה שיסתיים בתיקו מאופס כיאה לשתי ההתקפות החלשות ביותר בליגה הלאומית. בתוספת הזמן של הכתומים כבשו פעמיים משערים של קאני סילבה (90) ונהוראי קריב (90+6) והרוויחו מעט אוויר לנשימה עם ניצחונם השלישי העונה.

מ.ס. כפר קאסם - הפועל נוף הגליל 2:2

קרב התחתית בין הקבוצה מהמקום ה-15 לקבוצה מהמקום ה-14 הסתיים בתיקו דרמטי. שתי הקבוצות יוכלו להתנחם ברצף ההפסדים שנעצר אצל כל אחת, אבל האורחים מנוף הגליל איבדו יתרון כפול בדרך לנקודה בלבד. שי מוסינקו כבש לזכות האורחת בדקה ה-39 לאחר שהגבהה מוצלחת שלו הטעתה את שחקני ההגנה של כפר קאסם ואת השוער ונכנסה לרשת. מוטי מלכה הכפיל בכדור חופשי בדקה ה-64, לפני שכפר קאסם צימקה בדקה ה-75 משער של איברהים בדיר ושי מזור השווה ארבע דקות לתוך תוספת הזמן של המשחק כדי לקבוע חלוקת נקודות בין שתי הקבוצות המסובכות בתחתית הטבלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

תוצאות משחקי שישי:

הפועל כפר סבא - מכבי פתח תקוה 3:1
הפועל פתח תקוה - הפועל ראשון לציון 2:0
הפועל רמת גן - הפועל עכו 1:1
הפועל אום אל פאחם - מכבי אחי נצרת 0:3
הפועל עפולה - הפועל ניר רמת השרון 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully