וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון 13 רצוף לנאפולי שהביסה את ססואולו 0:4, יובנטוס גירדה 0:1 בלצ'ה

אוסימן כבש שלושער, קברצחליה תרם גול ושני בישולים ומוליכת הסרייה A ממשיכה לדרוס. שער של פאיולי הצעיר העניק ליובה 3 נקודות, 0:3 לאינטר על סמפדוריה

תקציר: נאפולי - ססואולו 0:4/ספורט1

המחזור ה-12 בליגה האיטלקית נפתח היום (שבת) כשנאפולי הביסה 0:4 את ססואולו באצטדיון על שם דייגו מראדונה. זה הניצחון ה-13 ברציפות של הקבוצה מדרום איטליה, שעם 32 נקודות מ-36 אפשריות, נראית בלתי ניתנת לעצירה כרגע. בהמשך, יובנטוס גירדה 0:1 על לצ'ה בחוץ ולקחה מנת חמצן ואינטר הביסה בביתה 0:3 את סמפדוריה ורשמה ניצחון שישי בשבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות.

שחקני נאפולי, ויקטור אוסימן, חביצ'ה קברצחליה. רויטרס
עוד קונצרט של נאפולי. קברצחליה ואוסימן/רויטרס

נאפולי - ססואולו 0:4

הרכבת מדרום איטליה ממשיכה לדהור עם ניצחון 13 ברציפות בכל המסגרות - שיפור של שיא המועדון. ויקטור אוסימן ניצל שני בישולים של חביצ'ה קברצחליה בדקות 4 ו-19 כדי לכבוש צמד מהיר מטווחים קרובים ולקבוע 0:2. הגאורגי הצעיר, שיש כבר מי שמכנה אותו קבראדונה, הוסיף בדקה ה-36 והמשחק נגמר הלכה למעשה. ביתרון 0:3 נאפולי קצת הורידה הילוך. לוצ'אנו ספלאטי ביצע חילופים ושלח שחקני מפתח לנוח, אבל השאיר את אוסימן שהשלים שלושער בדקה ה-77. ארמן לוריינטה האורח הורחק בדקה ה-84. בעונה שעברה נאפולי ניצחה את ססואולו 1:6 בבית, הפעם זה נגמר ב-0:4.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן יובנטוס, ניקולו פאיולי. רויטרס
שער בכורה בסרייה A. פאיולי/רויטרס

צפו בתקציר הניצחון של יובנטוס על לצ'ה

תקציר: לצ'ה - יובנטוס 1:0/ספורט1

לצ'ה - יובנטוס 1:0

אחרי ההדחה מליגת האלופות, יובנטוס הגיעה בסגל חסר מאוד לדרום איטליה וחזרה משם עם ניצחון דחוק. ברמר, קייזה, דה שיליו, די מריה, לוקאטלי, ולאחוביץ' ופארדס הם חלק משמות הנעדרים ומי שהכריע היה ניקולו פאיולי, שנכנס כמחליף במקום ווסטון מקני בפתיחת המחצית השנייה וכבש בדקה ה-73. שער סרייה A ראשון שלו כמובן וגם כזה ששווה ניצחון.

שחקני אינטר חוגגים. Pier Marco Tacca, GettyImages
הריצה נמשכת. שחקני אינטר חוגגים/GettyImages, Pier Marco Tacca

אינטר - סמפדוריה 0:3

אחרי שעברו בהצלחה את בית המוות בליגת האלופות והעפילו לשמינית הגמר על חשבונה של ברצלונה וביחד עם באיירן מינכן, הנראזורי סופרים ארבעה ניצחונות רצופים בסרייה A והם כרגע במרחק של שתי נקודות בלבד מהיריבה העירונית וסגנית המוליכה מילאן. רומלו לוקאקו שמתאושש מפציעה וכבש באמצע השבוע בליגת האלופות, רק עלה מהספסל ל-17 הדקות האחרונות ולא כבש או בישל, אבל הנראזורי הסתדרו היטב גם כך - סטפן דה פריי בדקה ה-21 כבש בנגיחה נהדרת מהרמה של הקאן צ'לחנוילו, ניקולו בארלה הכפיל את היתרון דקה לסוף המחצית וחואקין קוראה שעלה מהספסל חמש דקות קודם לכן יחד עם לוקאקו על חשבון לאורטו מרטינס ואדין דז'קו, קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-73. סמפדוריה שהגיעה לסן סירו אחרי ניצחון בכורה העונה בליגה, נותרה עם 6 נקודות במקום ה-18 והיא יכולה עד סוף המחזור לרדת גם למקום האחרון.

משחקים נוספים במחזור ה-12 בליגה האיטלקית:

אמפולי - אטאלנטה (ראשון, 13:30, ספורט1)
קרמונזה - אודינזה (ראשון, 16:00)
ספציה - פיורנטינה (ראשון, 16:00)
לאציו - סלרניטנה (ראשון, 19:00)
טורינו - מילאן (ראשון, 21:45, ספורט2)
ורונה - רומא (שני 19:30, ספורט1)
מונצה - בולוניה (שני, 21:45, ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully