וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה חזרה לנצח, הפועל עכו נעצרה ברמת גן

הקבוצה של שי ברדה נותרה בפסגת הליגה הלאומית אחרי 1:3 על הפועל כפר סבא, בעוד השנייה בטבלה סיימה ב-1:1 והתרחקה מהמקום הראשון. הפועל פתח תקוה הופתעה והפסידה 2:0 להפועל ראשון לציון

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 27.10/ספורט1

המחזור ה-11 בליגה הלאומית יצא היום (שישי) לדרך עם חמישה משחקים, כשבמוקד מכבי פתח תקוה ניצחה 1:3 את הפועל כפר סבא ושמרה על הפסגה. הפועל עכו נעצרה ב-1:1 מול הפועל רמת גן והפועל פתח תקוה הפסידה 2:0 להפועל ראשון לציון.

שחקן מכבי פתח תקוה טל בן חיים. אודי ציטיאט
מלך השערים שוב כבש בפנדל. טל בן חיים/אודי ציטיאט

הפועל כפר סבא - מכבי פתח תקוה 3:1

אחרי שנעצרה במחזור הקודם עם 1:1 מול מכבי קביליו יפו, המלאבסים חזרו לנצח ושמרו על פסגת הליגה הלאומית. אוהד חזוט הפתיע והעלה בדקה ה-11 את האורחת ליתרון, לפני שאיליה שקורין (13) השווה את התוצאה. טל בן חיים שוב כבש מהנקודה הלבנה (29) ונותר גם הוא בפסגת מלכות השערים עם שמונה שערים מפתיחת העונה. מוטי ברשצקי כבש את השלישי בדקה ה-42 אחרי פעולת הכנה יפה של עידן טוקלומטי.

הפועל רמת גן - הפועל עכו 1:1

שתי הקבוצות הגיעו עם רצפי ניצחונות - המארחת עם שלושה כאלה, האורחת עם חמישה. הלהיט של הליגה שעלתה עד המקום השני במחזור האחרון, כבשה ראשונה אחרי פנדל מוצלח של רווה אסייג בדקה ה-25. אור דסה השווה רגע לפני הירידה למחצית כשבעיטה של הקשר פגעה בשחקן הגנה של עכו ונכנס לרשת. תיקו מאכזב עבור האורחים שנותרו מקום אחד מתחת למכבי פתח תקווה.

רווה אסייג שחקן הפועל עכו. מאור אלקסלסי
כבש מהנקודה הלבנה, אבל קבוצתו נעצרה ברמת גן. רווה אסייג/מאור אלקסלסי
עופר טסלפפה מאמן הפועל פתח תקוה. דני מרון
אכזבה בהפועל פתח תקוה. עופר טסלפפה/דני מרון

הפועל פתח תקוה - הפועל ראשון לציון 2:0

הפתעה גדולה נרשמה באצטדיון המושבה כשהפועל ראשון לציון ניצחה את הפועל פתח תקוה שהתרחקה מהיריבה העירונית שבפסגה לכדי תשע נקודות. יובל ששון היה זה שהעלה את הכתומים ליתרון מפתיע בדקה ה-58 והוציא את ראשון לציון מהמשבר הקטן אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון. השני של האורחים הגיע משער נפלא (84) של אוהד ברזילי אחרי יציאה רעה של השוער. קריאות לטסלפפה להתפטר מצד אוהדי פתח תקוה בשריקת הסיום.

הפועל אום אל פאחם - מכבי אחי נצרת 0:3

דווקא לאחר שהצליחה לעצור את רצף ההפסדים, אחי נצרת ראתה את אום אל פאחם כובשת פעמיים במחצית הראשונה וסוגרת את הסיפור בדרך לניצחון שני ברציפות. סאמח מרעב העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-14 כשעמית מחאג'נה כבש את השני בתוספת הזמן של החצי הראשון. השלישי של אום אל פאחם הגיע בדקה ה-90 מרגלי מוחמד בדארנה. קודם לכן, אלפא ממאדו השאיר את האורחים בעשרה שחקנים אחרי שראה כרטיס אדום בדקה ה-38.

הפועל עפולה - הפועל ניר רמת השרון 0:0

משחק אמצע הטבלה בין עפולה לרמת השרון לא סיפק כדורגל מרהיב, אך אחרי ההפסדים במחזור האחרון של שתי הקבוצות, הן שמחו להתנחם בנקודה חשובה שהשאירה אותן קרוב מספיק למאבקי הפלייאוף העליון וקרבות העלייה לליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully