וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט וזוסמן לא שוחררו לנבחרת, דיברתולומאו ביקש לא להיות מוזמן

27.10.2022 / 10:58

מכת חיסורים גדולה לגודס, פחות משבועיים לפתיחת האימונים לקראת סלובניה ושבדיה: מאמץ להסדיר את הגעת ים מדר, שחקני מכבי ת"א יזומנו. גינת ומנקו המועמדים הבולטים לתפקיד הקפטן

גל מקל מודיע על פרישה מכדורסל/צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: אסף דרורי

נבחרת ישראל תתכנס בעוד עשרה ימים לקראת החלון החמישי במוקדמות אליפות העולם, פחות מחודשיים אחרי הקמפיין הלא מוצלח ביורובאסקט 2022, וסימני השאלה עדיין מרחפים מעליה. המאמן גיא גודס, שאחרי אליפות אירופה היה בדרכו החוצה, ימשיך על הקווים לפחות בחלון הקרוב ביחד עם שני עוזריו, נדב זילברשטיין ודרור כהן, וינסה להשאיר את הנבחרת בתמונת העלייה לאליפות העולם.

המשימה של גודס תהיה קשה מאוד, לאור רשימת החיסורים הצפויה: תמיר בלאט ויובל זוסמן לא שוחררו מאלבה ברלין לחלון הזה, ג'ון דיברתולומיאו שנופה אחרון לפני היורובאסקט העביר מסר כי יעדיף שלא להיות מזומן, גיא פניני יודיע בקרוב על פרישה מהנבחרת, גל מקל פרש מכדורסל, דני אבדיה ב-NBA וכעת גם עוז בלייזר נפצע לשלושה שבועות. שחקן נוסף שהעביר מסר כי יעדיף שלא להיות בסגל הוא שון דאוסון, שמשחק תחת גודס בהפועל חולון.

באיגוד הכדורסל נמצאים בקשר עם מכבי תל אביב, שאמורה במהלך החלון לפגוש את הפועל חיפה למשחק השלמה בליגה, משחק שעשוי להידחות. בנבחרת מבקשים להזמין את רפי מנקו, יפתח זיו ורומן סורקין, כשאם כל השלושה יגיעו, המפגשים בין הצהובים לחיפאים יידחה. באיגוד מנהלים שיחות גם עם פרטיזן בלגרד כדי להביא את ים מדר לחלון הקרוב.

שחקן נבחרת ישראל בכדורסל ג'ון דיברתולומאו. ברני ארדוב
ביקש להישאר מחוץ לסגל. דיברתולומאו/ברני ארדוב

שאלה נוספת שנותרת פתוחה קשורה לזהות הקפטן. ההחלטה שתתקבל בנושא תהיה משותפת לאנשי המקצוע באיגוד ולמאמן הלאומי, כאשר בין המועמדים הבולטים לתפקיד נמצאים תומר גינת ורפי מנקו.

הנבחרת מדורגת במקום החמישי בבית, ממנו יעלו שלוש הראשונות לאליפות העולם. ב-11 בנובמבר תארח ישראל את סלובניה, כשניצחון עליה ישאיר סיכוי רציני לעלות לטורניר המונדובאסקט. הפסד, והסיכוי ייעלם סופית. שלושה ימים לאחר המשחק תתארח ישראל בנורשפינג אצל נבחרת שבדיה. ארבעה ניצחונות בארבעת המשחקים שנותרו יעלו את ישראל בוודאות לאליפות שתיערך בקיץ הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully