וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיגוד לא מתכוונים לפטר את גיא גודס. המשחק נגד סלובניה הוזז

30.9.2022 / 12:20

המאמן לא מתכוון להתפטר ונכון לעכשיו נראה שיעמוד על הקווים נגד סלובניה בנובמבר. צפוי לסיים את דרכו אחרי חלון המשחקים בפברואר

תקציר ניצחונה של ריאל מדריד 88:94 על ג'ירונה/ספורט1

יורובאסקט 2022 הסתיים לפני פחות מחודש עבור נבחרת ישראל, ונכון להיום (שישי) לא התקבלו שום החלטות סופיות או מהפכניות באיגוד הכדורסל. בעוד פחות מחודש וחצי תתמודד הנבחרת בחלון נובמבר של מוקדמות אליפות העולם, ובאיגוד אין כוונה לפטר את המאמן גיא גודס למרות שלא הצליח להוביל את הנבחרת מעבר לשלב הבתים באליפות אירופה.

שיחות ראשוניות כבר נערכו בין גודס לבין חלק מאנשי הנבחרת, אבל כפי המסתמן, המאמן יסיים את דרכו בנבחרת עם תום חוזהו בסוף חודש פברואר. מצידו של גודס לא נאמרה אף מילה על רצונו להתפטר, אך באיגוד הכדורסל לא שוללים זאת על הסף וממתינים להחלטתו.

מאמן נבחרת ישראל גיא גודס. FIBA, אתר רשמי
לסחבת יש מחיר. גודס/אתר רשמי, FIBA

כמובן שסגל הנבחרת לחלון הקרוב אמור להיסגר בשבועות הקרובים בהתאם להחלטות המאמן, שעתידו מעורפל. הסחבת בין הצדדים מנעה את הליך האזרוח שבכירים באיגוד הכדורסל רצו לקדם לחלק מהשחקנים האמריקאים שנמצאים בארץ מספר שנים, כשבין המועמדים עלו שמותיהם של כריס ג'ונסון מהפועל חולון, ג'ייקובן בראון מהפועל תל אביב וג'יי פי טוקוטו מהפועל תל אביב. לא מן הנמנע שהליך כזה ייצא לדרך, אבל רק בהמשך העונה.

בינתיים בפיב"א פעלו על מנת להזיז את כל משחקי הנבחרות מימים חמישי וראשון שיחפפו למשחקי היורוליג, לימים שישי ושני, בתקווה שלא מעט שחקני יורוליג יוכלו להופיע למשחקים. כזכור, המשחק הראשון של נבחרת ישראל נקבע ל-10 בנובמבר נגד סלובניה, והיה אמור להתקיים במקביל למשחקה של מכבי תל אביב נגד ברצלונה ביד אליהו. באיגוד התבשרו היום שהמשחק נדחה ביום, כמו גם המשחק נגד שבדיה שייערך ביום שני ב-14 בנובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully