וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק איתך הייתי מאושר: החיבור המבטיח בין לו סלסו לסטיין

הקשר הארגנטינאי חווה את העונה הטובה בקריירה תחת הפרופסור הוותיק. אחרי האיחוד בוויאריאל, להפועל ב"ש מוטב להיכנס לכוננות

קליפ סיכום היום בספורט, 26.10/ספורט1

בוויאריאל מתחילים להתרגל לעידן שאחרי אונאי אמרי ומתכוננים לימי קיקה סטיין. מבחינת מרבית אנשי המועדון והשחקנים יש כעת הרבה סימני שאלה בנוגע לעתיד הקרוב, אם יש גם מישהו אחד שבוודאי מאוד מרוצה: ג'יו לו סלסו.

הקשר הארגנטינאי שמושאל מטוטנהאם מכיר היטב את המאמן החדש. הרי תחת סטיין הוא חווה את התקופה הטובה ביותר בקריירה שלו. עונה אחת, 2018/19, בה הוא זרח ופרח. שיחק בעמדה קדמית, הפיק שערים ובישולים ונהנה מהחיים.

לו סלסו רשם 45 הופעות בכל המסגרות תחת סטיין באותה עונה, כששהוא הושאל מפריז סן ז'רמן והם שיתפו פעולה בבטיס. הוא כבש 16 שערים ובישל 6 נוספים וב-GOAL נכתב עליו ש"לו סלסו נמצא בליבו של כל דבר טוב שקורה בבטיס העונה".

קיקה סטיין עם ג'ובאני לו סלסו במדי בטיס ב-2019. Aitor Alcalde Colomer, GettyImages
החיבור שוב ייצור פלא? סטיין ולו סלסו בימי בטיס/GettyImages, Aitor Alcalde Colomer

עם סטיין, ממוצע הדקות של לו סלסו בקבוצה מסביליה עמד על 78 למשחק, לעומת 69 אצל אמרי בוויאריאל, 59 דקות תחת ז'וזה מוריניו בטוטנהאם ו-48 דקות אצל אמרי בפריז סן ז'רמן. "למדתי מסטיין הרבה מאוד", אמר לו סלסו לפני כשנתיים, "הוא גרם לי להתפתח גם כאדם וגם ככדורגלן. הייתה לנו הבנה נהדרת".

בנוסף, אחרי שישב על הספסל בכל ארבעת המשחקים של נבחרת ארגנטינה במונדיאל 2018, ההצטיינות של לו סלסו בימי בטיס וסטיין הפכה אותו לשחקן מן המניין אצל האלביסלסטה, שמשותף באופן קבוע, גם אם כמחליף ולא כשחקן הרכב.

לא בטוח שלו סלסו ישחק מחר (חמישי, 19:45, ספורט4) נגד הפועל באר שבע. ויאריאל כבר הבטיחה עליית שלב וזו הזדמנות לתת מנוחה לשחקני הרכב ודקות לשחקני רוטציה. אבל יהיה מעניין לעקוב אחר השילוב המחודש של סטיין ולו סלסו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully