וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבכורה נגד הפועל באר שבע: קיקה סטיין מונה למאמן ויאריאל

כשנתיים אחרי שפוטר מברצלונה, הספרדי בן ה-64 שב לקווים ומשחקו הראשון יהיה במסגרת הקונפרנס ליג מול החבורה של אליניב ברדה (חמישי, 19:45, ספורט4)

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 25.10/ספורט1

ויאריאל הודיעה על זהות מאמנה החדש, יומיים לפני המפגש שלה עם הפועל באר שבע במסגרת שלב הבתים בקונפרנס ליג (חמישי ב-19:45, ספורט4): קיקה סטיין מונה למחליפו של אונאי אמרי, שכידוע התיר את חוזהו לטובת חתימה באסטון וילה אתמול.

סטיין יעביר מחר את אימון הבכורה שלו עם שחקני הצוללת הצהובה ולאחר מכן יוצג רשמית במסיבת עיתונאים, כך שהמשחק נגד מחזיקת הגביע הישראלי יהיה הראשון שלו כמאמן הצוללת הצהובה.

סטיין בן ה-64 לא הדריך אף קבוצה מאז הכישלון הקולוסאלי שלו על הקווים של ברצלונה, בה חתם במקומו של ארנסטו ואלוורדה במהלך עונת 2019/20 וסיים ללא תארים כאשר בליגת האלופות הוא סופג תבוסה היסטורית 8:2 בידי באיירן מינכן ברבע הגמר ומיד לאחר מכן פוטר באוגוסט 2020.

סטיין ינסה לשחזר את ההצלחה היחסית שלו כמאמן בטיס, תפקיד בו שימש בין 2017 ל-2019, כשבעונתו הראשונה הירוקים-לבנים סיימו במקום השישי בטבלת הליגה הספרדית ונעצרו רק בחצי גמר גביע המלך.

ויאריאל מדורגת שביעית ב"לה ליגה" בתום 11 מחזורים, במרחק חמש נקודות מאתלטיקו מדריד השלישית. בקונפרנס ליג, קבוצתו החדשה של סטיין מחזיקה במאזן מושלם אחרי ארבעה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully