וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבאר שבע מוטרדים: "נתוני הפתיחה לרעתנו". אליאס צפוי לפתוח

עודכן לאחרונה: 26.10.2022 / 21:01

מחזיקת הגביע תתארח אצל ויאריאל עם סגל קצר (חמישי, 19:45, ספורט4). אליניב ברדה אמר במסיבת העיתונאים על חילופי המאמנים אצל היריבה: "אלו אותם שחקנים ואנחנו מתכוננים למשחק קשה"

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל באר שבע 4:1/ספורט1

מינויו הטרי של קיקה סטיין למאמן ויאריאל במקום אונאי אמרי, מטריד את אנשי הפועל באר שבע שתתמודד מחר (חמישי, 19:45, ספורט4) עם הקבוצה הספרדית במחזור החמישי של הקונפרנס ליג. הפועל באר שבע רוצה עדיין את הכרטיס לשלב הבא ובנתה על זה שויאריאל כבר הבטיחה את מקומה ותבוא למשחק בהילוך נמוך.

כעת, כשסטיין הוא המאמן החדש, בטוחים בהפועל באר שבע שהשחקנים של ויאריאל יבואו למשחק בדריכות גבוהה כדי להוכיח את עצמם למאמן החדש. "החלפת מאמן ערב משחק היא אף פעם לא דבר נוח", אומרים בהפועל באר שבע. "זה משפיע על כל המערכת ומעלה לכולם את המוטיבציה להראות את עצמם".

אבל זה מצב נתון איתו יצטרכו להתמודד בהפועל באר שבע ולבטח שלא יהיה להם קל לאור הסגל החסר כל כך. בארץ נשארו רועי גורדנה, אור בלוריאן, אנדרה מרטינס, אדריאן פאון ואביב סולומון. כולם לא רשומים למפעל הקונפרנס ליג. אליהם מצטרפים הפצועים מריאנו באריירו, אור דדיה ואיתן טיבי.

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה. רויטרס
"תמיד אופטימי". ברדה/רויטרס

ברדה אמר במסיבת העיתונאים: "להחלפת מאמן יש השפעה, כי לפעמים משתנה השיטה או שהמאמן רוצים לראות דברים אחרים מהקבוצה שלו, אבל בסופו של דבר אלו אותם שחקנים. אנחנו מתכוננים למשחק קשה נגד קבוצה חזקה ומאומנת, הטובה במפעל".

אם המשחק נגד מכבי תל אביב ביום שני בעדיפות עליונה: "לא תשמע ממני אף תלונה על הסגל שלנו. אני אוהב את השחקנים ואנחנו מסתכלים על כל משחק לגופו, אז אדבר רק על המשחק הקרוב".

על הסגל הצעיר במשחקים באירופה: "זה מבורך שאנחנו מצליחים לשלב בסגל 3-4 שחקנים מהאקדמיה שלנו. אם נראה צורך והתאמה אז הם גם יקבלו דקות".

אם הם מאמינים שניתן לעלות שלב: "אני תמיד אופטימי וחושב בצורה חיובית. כדורגל זה ספורט שהכל בו אפשרי. אם הכדורגל שלנו יעיל? אנחנו כל הזמן עובדים כדי להשתפר, אם הוא היה יעיל היינו עם 8 נקודות יותר".

המגן הלדר לופס נשאל על העומס בתקופה האחרונה ועל כך שבעבר כבר אימן אותו קיקה סטיין: "זו השנה החמישית שאני משחק בליגות אירופיות ותמיד הייתי שחקן ששומר על עצמו, אז מבחינתי זה קל ואני רגיל לשחק הרבה כל שנה. זה נכון שקיקה אימן אותי שנה, הוא מאמן גדול והרעיונות שלו טובים ותמיד מתקבלים בשמחה על ידי השחקנים, אז אני מאחל לו המון בהצלחה ומודה לו על ההזדמנות שנתן לי לשחק בליגה הספרדית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
הלדר לופס, שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
פוגש את קיקה סטיין. הלדר לופס/דני מרון

ברדה צפוי לפתוח עם ההגנה שפתחה מול הפועל ירושלים בטדי בשבת האחרונה. שגיב יחזקאל ימשיך בתפקיד החדש שלו כמגן ימני. מיגל ויטור שלא נהנה מכשירות מלאה באחרונה יפתח במרכז ההגנה ביחד עם איאד אבו עביד, שבעצמו לא מאה אחוז.

את רועי גורדנה בקישור צפוי להחליף שי אליאס, שלא התלבש במשחק האחרון בגלל רגישות בשריר הירך האחורי. הערב באימון המסכם תיבחן הכשירות של אליאס ואם הוא יעבור את האימון בשלום, הוא אמור לפתוח. גם תומר יוספי מועמד לפתוח לצד עדן שמיר. בקישור ההתקפי יפתח שאפי סוליימאנוב לצד רותם חטואל. אסטריט סלמאני או תומר חמד יפתחו בהתקפה.

"נתוני הפתיחה לא לטובתנו", אמרו בהפועל באר שבע הבוקר. "אבל עם כל הקשיים, נבוא כדי לתת הכל מול הקבוצה הכי טובה בבית ואחת הטובות בקונפרנס ליג. זה משחק החוץ האחרון בבית ובכדורגל הכל יכול לקרות".

הרכב משוער: עומרי גלזר, שגיב יחזקאל, מיגל ויטור, איאד אבו עביד, הלדר לופס, שי אליאס, עדן שמיר, תומר יוספי, שאפי סוליימאנוב, רותם חטואל, תומר חמד.

תומר יוספי, שחקן הפועל באר שבע. אודי ציטיאט
גם יוספי בתמונת ההרכב/אודי ציטיאט

מאמנה החדש של ויאריאל, קיקה סטיין, העביר היום אימון בכורה בקבוצה. נגד הפועל באר שבע הוא יחסר לא מעט שחקנים, אבל לא יהיה עליו לחץ בגלל שהקבוצה כבר הבטיחה את המקום הראשון.

ג'רארד מורנו וחואן פוית פצועים כבר תקופה ארוכה, אטיין קאפו ואלפונסו פדראסה מחלימים בעצמם ומאימון הבוקר היום נעדרו גם צמד הבלמים פאו טורס וראול אלביול.

אחרי האימון, סטיין השתתף במסיבת עיתונאים בה השאלות סבבו בעיקר את ויאריאל ואת הג'וב הקודם בברצלונה - והרבה פחות את היריבה שלו מחר. "דחיתי כמה הצעות בשנתיים האחרונות, לא הייתי נואש לחזור לאמן", אמר, "אבל ויאריאל מציגה ערכים שחשובים לי ושאני רואה אותם עין בעין עם ראשי המועדון. זה מועדון מיוחד והכי חשוב זה שמבינים כאן את הדרך שלי. לא יכולתי להגיע למקום טוב יותר".

במחזור הסיום של בית ג', הפועל באר שבע תארח את אוסטריה וינה ולך פוזנן תארח את ויאריאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully