וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במגמות הפוכות: 1:2 למכבי פתח תקוה על בני יהודה

שקורין כבש צמד למוליכה (46 ו-65), עטר רק צימק (73) עבור המפסידה שמתרחקת מהצמרת. ראשון לציון ניצחה בדרך למקום הרביעי

הגרלת סיבוב ח' של גביע המדינה, עונת 2022/23/צילום: שלומי גבאי, עריכה: אסף דרורי

המחזור ה-12 בליגה הלאומית הגיע הערב (שני) לסיומו עם שלושה משחקים, כאשר המרכזי שבהם הפגיש בין המוליכה מכבי פתח תקוה לבני יהודה, שנכנעה למלאבסים וממשיכה בעונה המאכזבת. הכתומה הנוספת בליגת המשנה, הפועל ראשון לציון, עלתה למקום הרביעי, בעוד הפועל אום אל פאחם נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים.

מכבי פתח תקוה - בני יהודה 1:2

לפני פתיחת העונה, היו מי שהמאנו שהמפגש בין המלאבסים לזהובים יהיה מאבק עיקש בצמרת הגבוהה, אך בעוד שי ברדה מוליך בגאון את הטבלה, אלישע לוי המסובך רחוק משם שנות אור. המשחק הערב בפתח תקוה רק העמיק את הצרות של הקבוצה משכונת התקווה, שכבר אחרי 12 מחזורים רחוקה11 נקודות מהמקום המוביל לליגת העל.

הכוכב של המוליכה היה איליה שקורין, שכבש את השער הראשון בדקה הראשונה של המחצית השנייה ובדקה ה-65 השלים צמד. אלירן עטר צימק עם פנדל נהדר בדקה ה-73, אך האורחת שהתלוננה על כך שלא נשרק פנדל נוסף לזכותה לקראת הסיום נאלצה לצאת מהמשחק בידיים ריקות.

דקה 46: גול! המלאבסים עלו ליתרון פחות מדקה לתוך המחצית השנייה. עידן טוקלומטי נעצר אצל עומר ניראון, ההגנה כשלה בניסיונות להרחיק ואיליה שקורין בעט מקרוב פנימה. 0:1 למכבי פתח תקוה.

דקה 65: גול! ירדן כהן הגביה נהדר לרחבה מאגף שמאל, שקורין עלה מעל ההגנה ונגח לפינה הרחוקה של ניראון. 0:2 למכבי פתח תקוה.

דקה 73: גול! תומר לוי הכשיל את אביב סלם ברחבה, אלירן עטר ניגש לנקודה הלבנה ושלח בעיטה מדויקת לפינה העליונה של דני עמוס. בני יהודה מצמקת ל-2:1.

דקה 84: בני יהודה מתקרבת. שתי דקות אחרי שהתלוננו שמגיע להם פנדל נוסף בעקבות נגיעת יד של ירדן כהן ברחבה, סילבה קאני הפציץ את המשקוף של המלאבסים מקרוב.

שחקן בני יהודה אלירן עטר. מאור אלקסלסי
הפער מהצמרת הולך וגדל. עטר/מאור אלקסלסי

הפועל ניר רמת השרון - הפועל אום אל פאחם 0:0

ההגעה של אדהם האדיה עוררה את אום אל פאחם עם שני ניצחונות רצופים, אך המאמן שפתח את העונה בבני ריינה נעצר בגרונדמן ופספס הזדמנות לעלות למקום הרביעי. המארחת מנגד סופרת כבר שישה משחקים ללא ניצחון, כאשר שלושה מתוך אותם משחקים הסתיימו בתיקו מאופס.

הפועל ראשון לציון - הפועל עפולה 0:1

ניצחון החוץ של עפולה היה על אותה ראשון לציון, אשתקד במשחק הפלייאוף התחתון בהברפלד, אך האורחת לא הצליחה לשחזר את התוצאה גם הערב. הכתומים, שנהנו משער ניצחון מוקדם של מוחמד במבה כבר אחרי שבע דקות, ניצלו זאת כדי לטפס עד למקום הרביעי עם ניצחונם השני ברציפות.

דקה 7: גול! אוהד ברזילי מצא את מוחמד במבה בין שני הבלמים, חלוץ הכתומים בעט פנימה וקבע 0:1 לראשון לציון.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

תוצאות משחקי יום שישי:

הפועל נוף הגליל - מכבי קביליו יפו 2:1
הפועל עכו - הפועל אדומים אשדוד 1:3
עירוני טבריה - הפועל כפר סבא 1:1
הפועל רמת גן - הפועל פתח תקוה 1:1
מכבי אחי נצרת - מ.ס. כפר קאסם 0:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully