וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ססואולו סיבכה את ורונה, ניצחון ראשון העונה לסמפדוריה

ורונה עלתה ליתרון בדקה ה-2 והייתה יכולה להשתוות ללצ'ה שמעל הקו, אך הירוקים הפכו ל-1:2. האחרונה בטבלה ערב המחזור הורידה לשם את קרמונזה עם 0:1 על חשבונה

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט 24.10/ספורט1

המחזור ה-11 בליגה האיטלקית הושלם הערב (שני) עם שני משחקים, כאשר שלושת הקבוצות שנמצאות מתחת לקו האדום ניסו להשיג נקודות קריטיות במאבקי התחתית. סמפדוריה שפתחה את המחזור במקום האחרון טיפסה שתי מקומות עם 0:1 על קרמונזה שכעת נועלת את הטבלה, בעוד ורונה פספסה הזדמנות להיצמד ללצ'ה שנמצאת בחוף מבטחים כשנכנעה 2:1 לססואולו.

שחקני ססואולו חוגגים עם דוידה פראטזי. Alessandro Sabattini, GettyImages
השלים מהפ. פראטזי חוגג/GettyImages, Alessandro Sabattini

ססואולו - ורונה 1:2

עם סלבטורה בוקטי על הקווים במשחקו השני בקריירה כמאמן בוגרים, ורונה התמלאה תקווה שתוכל להשתוות ללצ'ה שבמקום ה-17 כאשר עלתה ליתרון כבר בדקה השנייה משער בזק של הבחן פדריקו צ'קריני, אך רצונות ומציאות לחוד. הירוקים הגיעו למשחק כשהם בעצמם בתקופה פחות טובה עם שני הפסדים רצופים לאינטר ואטאלנטה, אך מול יריבה צנועה יותר חזרו למסלול הניצחונות. ארמנד לוריינט איזן בדקה ה-32, ודווקא אחרי שהאורחת פספסה הזדמנות משולשת לעלות שוב ליתרון במחצית השנייה, דוידה פראטזי כבש את שער הניצחון בדקה ה-74.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
גונסאלו וייאר, שחקן סמפדוריה חוגג. Marco Luzzani, GettyImages
ניצחון קריטי לסמפדוריה בתחתית. וייאר חוגג/GettyImages, Marco Luzzani

קרמונזה - סמפדוריה 1:0

בקרב בין שתי הקבוצות שעדיין לא ניצחו העונה, הייתה זו האחרונה בטבלה ערב המחזור שיצאה עם כל הקופה וטיפסה שני מקומות בטבלה. סיריל דסרס החמיץ פנדל עבור העולה החדשה כבר בדקה השביעית, והוא שילם על כך ביוקר לקראת הסיום, כאשר מנולו גביאדיני מצא את עומאר קולי מול שער חשוף והבלם העניק לדיאן סטנקוביץ' ניצחון ראשון בתפקיד. האורחת המאושרת רחוקה שתי נקודות מהקו האדום, האחרונה בטבלה עדיין ללא ניצחון ועם ארבע נקודות בלבד לאחר 11 משחקים.

* במשחק שהשלים הערב את המחזור ה-11 בליגה הספרדית, סלטה ויגו חילצה 1:1 ביתי מול חטאפה. אנס אונאל כבש לאורחת בדקה ה-43, ג'וזף איידו איזן בדקה ה-89.

משחקי המחזור ה-12 באיטליה:

נאפולי - ססואולו
לצ'ה - יובנטוס
אינטר - סמפדוריה
אמפולי - אטאלנטה
ספציה - פיורנטינה
קרמונזה - אודינזה
לאציו - סלרניטנה
טורינו - מילאן
ורונה - רומא
מונצה - בולוניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully