וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבו של רונאלדו ה"מושפל": מנצ'סטר יונייטד "מדליפה שקרים"

עודכן לאחרונה: 24.10.2022 / 11:55

על רקע המשבר טן האח ורונאלדו יערכו פגישה מכרעת, אבל חברו של הפורטוגלי טוען: "המאמן הזה מנסה לחנך את רונאלדו בזמן שהוא משפיל אותו, איזו בדיחה". לקראת "פגישה מכרעת" בין המאמן לכוכב, צ'לסי חזרה לתמונה

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 1:2 על אברטון/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד עדיין נאלצת לעסוק בפרשת כריסטיאנו רונאלדו, שהושעה על ידי מאמן הקבוצה אריק טן האח אחרי שסירב להיכנס כמחליף ועזב את האצטדיון לפני סיום המשחק, כשרבים באנגליה טוענים שהמאמן נוהג בשחקן בחוסר כבוד. מי שהצטרף ל"חגיגה" הוא פירס מורגן, מגיש טלוויזיה וחובב כדורגל ידוע, שנחשב לידיד של כריסטיאנו. מורגן זעם על ההדלפות נגד השחקן, אחרי הפרסומים בין השאר ש"לרונאלדו כבר אין חברים במועדון ואין מי שיגן עליו", וההערכה היא שהוא ישוחרר בינואר, ובחינם.

שחקן מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
"כריסטיאנו קיבל הצעה של 130 מיליון יורו כדי לשחק עונה אחת בערב הסעודית, ודחה אותה"/רויטרס

"עוד שקרים מודלפים על ידי הנהלת מנצ'סטר יונייטד במטרה לפגוע בו", כתב מורגן, "כריסטיאנו קיבל הצעה של 130 מיליון יורו כדי לשחק עונה אחת בערב הסעודית, ודחה אותה. ועכשיו טן האח מנסה לחנך את רונאלדו וללמד אותו על ערכים, בזמן שהוא עצמו משפיל אותו... איזו בדיחה.

"אחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים, שזכה באליפויות בארבע מדינות, בזמן שמולו מישהו שהיה שחקן מחורבן וכמאמן בקושי זכה במשהו בחוץ להולנד".

ימים אחרונים

הזדמנות אחרונה למבצע מאי בתמי4: חודשיים ראשונים חינם

לכתבה המלאה
אריק טן האח חוגג את הניצחון של מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
אריק טן האח חוגג את הניצחון של מנצ'סטר יונייטד/רויטרס

היום מפרסמים באנגליה שרונאלדו יערוך פגישה עם אריק טן האח על מנת שהשניים יצננו את המתיחות וילבנו את העניינים ב"פגישה מכרעת". ב"דיילי מייל" ממשיכים לטעון שטן האח הבהיר להנהלה שהוא מעוניין לשחרר את הפורטוגלי בן ה-37, שחתום עד תום העונה במועדון, וההנהלה מבינה שאין לה ברירה אלא לאפשר לו לעזוב בינואר.

ב"אתלטיק" טוענים ש"טן האח היה רוצה להשאיר את רונאלדו בסגל, אבל לפני כן היה רוצה לשמוע מה דעתו של השחקן על העניין והאם הוא מוכן להשלים עם העובדה שלא יהיה בהרכב כל שבוע והאם מוכן להסתגל לעובדה שיקבל פחות דקות". אם רונאלדו יביע התנגדות לפיחות במעמדו, המאמן יסכים לשחררו. באנגליה אף נטען כי צ'לסי, שבקיץ תחת תומאס טוכל דחתה את האפשרות לצרף את כריסטיאנו, חזרה לתמונה כשהבעלים טד בוהלי עשוי לצרף אותו בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully