וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה אסרה על מכבי תל אביב להכניס ציוד עידוד: "יוצרת אי שוויון בליגה"

עודכן לאחרונה: 24.10.2022 / 11:37

זעם במכבי תל אביב אחרי הודעת המשטרה: "ענישה קולקטיבית, פוגעת בחוויית המשחק, יוצרת יתרון ספורטיבי ליריבות מערים אחרות". החשש: החלטת המשטרה היא לכל העונה

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט 24.10/ספורט1

מכבי תל אביב הגיבה הבוקר (שני) בהפתעה על החלטת המשטרה לאסור הכנסה של ציוד עידוד ליציעי האוהדים למשחק מול מכבי נתניה הערב (20:30), החלטה שמגיעה על רקע אירועי הדרבי והאבוקות והעונשים הכבדים מבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. כבר במשחק של הפועל תל אביב מול ריינה לא התאפשר להכניס ציוד ולא הייתה במה, ועושה רושם שהחלטת המשטרה בשלב זה היא לכל העונה או עד להודעה חדשה.

אוהדי מכבי תל אביב. אריאל שלום
המשטרה הורסת את האווירה במגרש? אוהדי מכבי/אריאל שלום

"מועדון הכדורגל מכבי תל אביב קיבל בתמיהה את החלטת מרחב יפתח של המשטרה בנוגע לאיסור הכנסת ציוד עידוד ליציעי מכבי תל אביב במשחק נגד מכבי נתניה ופירוקה של במת העידוד", נכתב מטעם הקבוצה.

"החלטה זו אינה מתקבלת על הדעת והמועדון מתנגד לה נחרצות. ההחלטה פוגעת בחוויית המשחק של כלל האוהדים אשר תומכים בקבוצה בכל המשחקים והמועדון פועל על מנת לשנות את ההחלטה זו.

"אין חולק על כך כי מכבי תל אביב מתנגדת לכל התנהגות שיש בה הפרה של חוקי המדינה, ואנו רואים עצמנו כשותף מלא של המשטרה ומרחב יפתח במלחמה באלימות במגרשים ובשמירה על חווית כדורגל נטולת סכנות.

"כשותפים בשלב התכנון של כל משחק ביתי באצטדיון, אנו מצפים להיות חלק מהליך קבלת ההחלטות או לפחות לקבל את זכות הטיעון בטרם תתקבל החלטה שכזאת.

"לפני יותר משבוע המועדון הגיש המועדון ערעור רשמי למשטרה על ההחלטה זו וביקש לשנותה לאלתר או לכל הפחות לעכב את ביצועה עד לקיום דיון מעמיק בהשתתפות נציגי המועדון. עד היום, ערב קיום המשחק טרם התקבלה כל תשובה.

"בניגוד לאמור במכתב ששלחה המשטרה למועדון, המועדון הוכיח פעם אחר פעם כי אין כל קשר בין הכנסת הציוד ובבמת העידוד לבין הכנסת האבוקות לאצטדיון.

"לא מתקבל על הדעת, כי במקום לתפוס ולהעניש את אלו המפרים את החוק, בוחרת המשטרה בענישה קולקטיבית של כלל ציבור האוהדים. לטעון שההחלטה הינה מניעתית ולא מענישה על מנת להצדיק את יישומה לא מתקבל על הדעת.

"יתרה מכך החלטת מרחב יפתח יוצרת בפועל חוסר אחידות בליגה ואי שוויונית המעניקה יתרון ספורטיבי ליריבות מערים אחרות בהן אין איסור על הכנסת ציוד עידוד למרות התנהגות דומה של האוהדים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אבוקות ורימוני עשן בדרבי התל אביבי. קובי אליהו
נקמה של המשטרה על אירועי הדרבי?/קובי אליהו

יומיים אחרי הדרבי קיבלו במכבי תל אביב מכתב ממרחב יפתח לפיו התקבלה החלטה על איסור הכנסת ציוד עידוד למשחקי הקבוצה באצטדיון בלומפילד ועל פירוק במת העידוד.

במכבי תל אביב רתחו וטענו כי מדובר בהחלטה מקוממת ושרירותית שנלקחה על ידי מרחב יפתח מבלי שנעשה כל תחקיר מעמיק ומבלי שניתנה למועדון הזדמנות להביע את עמדתו או לשטוח טענותינו בנושא. מאז ההודעה של המשטרה ועד היום פעל המועדון בכל הכלים שברשותו על מנת לשנות החלטה זו אם באמצעות מכתבים (כולל ערעור רשמי על ההחלטה) או באמצעות פגישות ושיחות עם המשטרה - בלי שניתנה כל תשובה עניינית או רשמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully