וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפער בפסגת הלאומית רק 3 נקודות: תיקו למכבי פתח תקוה, ניצחון חמישי רצוף לעכו

שער ליגה שביעי של בן חיים לא הספיק למלאבסים שסיימו ב-1:1 עם יפו, ארשיד העניק לעכו 0:1 על בני יהודה השוקעת. כפר סבא ניצחה ב-10 שחקנים בדקה ה-95

המחזור העשירי בליגה הלאומית נמשך הערב (שני) עם שלושה משחקים, כשבמוקד התיקו של המוליכה מכבי פתח תקוה, והניצחון של הפועל עכו הלוהטת על בני יהודה השוקעת.

טל בן חיים, מכבי פתח תקוה. מאור אלקסלסי
הפער צומק. בן חיים/מאור אלקסלסי

מכבי פתח תקוה - מכבי קביליו יפו 1:1

נקודה חשובה ליפו, שמשאירה אותה במרחק סביר מהמוליכה. האורחת עלתה ליתרון מהיר מהיר (שקטע רצף של ארבעה משחקים ללא ספיגה של הקבוצה הביתית) מפנדל של דובב גבאי בדקה ה-14, אבל טל בן חיים כבש בעצמו מהנקודה הלבנה כעבור 12 דקות, וחגג שער ליגה שביעי. עד הסיום ניסו המלאבסים להשלים מהפך, אבל יפו החזיקה מעמד על אף הרחקה של איציק שולמייסטר בדקה ה-83.

הפועל עכו - בני יהודה 0:1

ההפתעה הנעימה של העונה ממשיכה להציג כושר פנטסטי, בעוד אכזבת העונה ממשיכה להפסיד, ומתקרבים לקו האדום ימים ספורים שהודחו גם מהגביע עם הפסד מביך לשפרעם מליגה א'. עכו מנגד חוגגת ניצחון חמישי ברציפות, שהושג בזכות שער של כרם ארשיד בדקה ה-37.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
כרם ארשיד שחקן הפועל עכו. מאור אלקסלסי
עוד ניצחון יקר. כרם ארשיד/מאור אלקסלסי

א.ס. אשדוד - הפועל כפר סבא 2:1

הדרמה של המחזור אחרי 60 דקות משמימות, סתיו טוריאל ספג כרטיס אדום, הותיר את כפר סבא ב-10 שחקנים והעיר את המשחק. ארבע דקות לאחר מכן איתי שור העלה דווקא את האורחת ליתרון, ואשדוד ניסתה להשוות. היא עשתה זאת בדקה ה-90 משער של שון עדרי, אבל אקורד הסיום היה של כפר סבא, שנהנתה משער ניצחון גדול של רוי בקר בדקה ה-95. אחרי נקודה אחת בלבד בשלושת המשחקים האחרונים, כפר סבא סוף סוף מנצחת - ובצורה הכי דרמטית שיש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully