וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאנס במקום השני אחרי ניצחון על מארסיי, 1:2 דרמטי לליון

קוסטה קבע 0:1 בוולודרום והנחיל למארחת הפסד שלישי רצוף. לקאזט בישל והכריע בדקה ה-90 אצל מונפלייה כדי לקטוע רצף של שישה מחזורים בלי ניצחון

שני משחקים נוספים נערכו הערב (שבת) במסגרת המחזור ה-12 בליגה הצרפתית, שנפתח אמש עם ניצחון 0:3 של פריז סן ז'רמן על אז'קסיו. לאנס אספה שלוש נקודות אצל מארסיי, ומוקדם יותר ליון גברה על מונפלייה באופן דרמטי.

שחקן ליון אלכסנדר לקאזט. SYLVAIN THOMAS/AFP, GettyImages
שחקן ליון אלכסנדר לקאזט/GettyImages, SYLVAIN THOMAS/AFP

מונפלייה - ליון 2:1

רצף של שישה מחזורים ללא ניצחון סוף סוף הגיע לסיומו מבחינת הקבוצה של לורן בלאן, שהחליף כזכור את פטר בוס על הקווים לפני כשבועיים, בעקבות פתיחת העונה הכושלת של אקס מכבי תל אביב. אלכסנדר לקאזט בישל לחוסם אוואר את שער היתרון (33), אליה וואהי השווה (70) ואז הרוחות התלהטו כמיטב המסורת הצרפתית, כאשר סינאלי דיומאנד הורחק בליון (74) ושתי דקות אחריו ראה את הכרטיס האדום סטפי מאבידידי ממונפלייה (76). לקאזט היה שם כדי לכבוש את השער המכריע והדרמטי (90), שהעלה את מאזנו לשבעה כיבושים ושלושה בישולים העונה, כולל שלושה שערים ושני בישולים בשלושת המחזורים האחרונים. למארחת, אגב, היה זה הפסד רביעי רצוף.

שחקן מארסיי אלכסיס סאנצ'ס. NICOLAS TUCAT/AFP, GettyImages
מארסיי סופרת שלושה הפסדים רצופים. אלכסיס סאנצ'ס/GettyImages, NICOLAS TUCAT/AFP

מארסיי - לאנס 1:0

סגנית האלופה קיוותה שהחזרה אל הסטאד ולודרום ותמיכת הקהל הביתי יסייעו לה לקטוע את רצף ההפסדים, אך היא ראתה אותו מתארך לשלושה כאלה בסך הכל, כאשר בנוסף האורחת פתחה ממנה פער של ארבע נקודות. לאנס המשיכה בעונה החלומית שעוברת עליה עד כה, ועלתה למקום השני בטבלה לפחות עד תום המשחק בין לוריין לטרואה מחר, הודות לדויד קוסטה שכבש בדקה ה-78 את השער שהבטיח לקבוצתו ניצחון שני רצוף ושלישי בארבעת המשחקים האחרונים.

המחזור ה-12 בליגה הצרפתית יימשך מחר עם עוד שבעה משחקים, לרבות המפגש המסקרן של ליל עם מונאקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully