וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0:3 לפ.ס.ז' על אז'קסיו, מסי ואמבפה בישלו זה לזה את כל השערים

רגע לפני מכבי חיפה וללא ניימאר המוצהב, שני הכוכבים להטו על חשבון העולה החדשה. הצרפתי נהנה משני בישולים של הפרעוש (24 ו-82) וסידר לו שער משלו (79). 0:1 לבנפיקה על פורטו במשחק העונה בפורטוגל

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 21.10/ספורט1

ארבעה ימים לפני המפגש בליגת האלופות מול מכבי חיפה, בו פריז סן ז'רמן תנסה להתקרב להבטחת המקום הראשון בבית, אלופת צרפת עשתה הערב (שישי) עוד צעד קטן בדרך לתואר שני ברציפות כאשר פתחה את המחזור ה-12 בצרפת עם 0:3 על אז'קסיו. ניימאר המוצהב נעדר, וגם סרחיו ראמוס המושעה לא היה על המגרש, אבל כשיש לך את קיליאן אמבפה וליאונל מסי במיטבם - כל זה לא משנה.

קיליאן אמבפה, שחקן פריז סן ז'רמן חוגג. PASCAL POCHARD-CASABIANCA/AFP, GettyImages
להט עם צמד ובישול. אמבפה/GettyImages, PASCAL POCHARD-CASABIANCA/AFP

בהיעדרו של ניימאר, המאמן כריסטוף גאלטייה שינה במעט את המערך, כאשר במקום להציב שחקן התקפה שלישי לצד שני הכוכבים, הוא הרכיב את קרלוס סולר כקשר התקפי ונתן אשראי לאמבפה ולמסי לנהל את ההתקפה בכוחות עצמם. המהלך השתלם מהר מאוד, כאשר כבר בדקה ה-24 הארגנטינאי מצא את הצרפתי, שלא התקשה לקבוע 0:1 על העולה החדשה.

לפ.ס.ז' לקח זמן לסגור סיפור בקרב מול הקבוצה שמסובכת מתחת לקו האדום, אך בדקה ה-79 אמבפה החזיר למסי, שהכניע בעצמו את השוער בנז'מן לרואה. שני הכוכבים היו חתומים גם על השער השלישי כעבור שלוש דקות בלבד, כאשר מסי רשם את הבישול השני שלו בהתמודדות ואמבפה השלים צמד ראשון מאז ה-1:2 על יובנטוס במחזור הראשון בליגת האלופות. הקבוצה מעיר האורות פתחה באופן זמני פער של שש נקודות בפסגה, וכעת כאמור ממתינה לה אלופת ישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
רפא סילבה, שחקן בנפיקה חוגג. MIGUEL RIOPA/AFP, GettyImages
בנפיקה חגגה במשחק העונה בפורטוגל. רפא סילבה/GettyImages, MIGUEL RIOPA/AFP

צפו בתקציר הניצחון של בנפיקה על פורטו

תקציר: פורטו - בנפיקה 1:0/ספורט1

* לצד פ.ס.ז' ויובנטוס, גם היריבה השלישית של מכבי חיפה בליגת האלופות, בנפיקה, ערכה הערב את משחק הליגה שלה ורשמה 0:1 יוקרתי במיוחד על פורטו במשחק העונה. האדומים הגיעו למפגש החוץ בדרגאו עם יתרון של שלוש נקודות בפסגה, והם הכפילו אותו בזכות שער ניצחון של רפא סילבה בדקה ה-72. המפסידה נותרה בעשרה שחקנים כבר בדקה ה-27 אחרי שסטפן אוסטקיו ספג את הכרטיס הצהוב השני שלו תוך שלוש דקות.

אחרי המשחק מול מכבי חיפה, פ.ס.ז' תקיים משחק ביתי גם בליגה כאשר תארח את טרואה בשבת הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully