וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולי העונה זה יקרה? נאפולי הלוהטת גברה 0:1 על רומא ומוריניו

שער יפהפה של אוסימן (81) סידר למוליכה ניצחון 11 ברציפות בכל המסגרות ואת הפער בפסגה. לאציו גברה 0:2 על אטאלנטה ועלתה למקום השלישי על חשבונה

תקציר: אטאלנטה - לאציו 2:0/ספורט1

המחזור ה-11 בליגה האיטלקית הגיע לשיאו היום (ראשון) עם שני קרבות צמרת מרתקים: נאפולי המוליכה השיגה ניצחון 11 ברציפות בכל המסגרות עם 0:1 דרמטי ברומא. לאציו הסתדרה בלי אימובילה וניצחה 0:2 את אטלנטה. מוקדם יותר, אודינזה לא הצליחה לשוב למסלול הניצחונות על חשבונה של טורינו, והפסידה בבית 2:1.

פייטרו פלגרי חוגג שער לזכות טורינו לצד נמאניה ראדוניץ'. רויטרס
נקודות חשובות. פלגרי חוגג לטורינו שער ניצחון/רויטרס

אודינזה - טורינו 2:1

אודינזה מאבדת גובה, ורושמת היום משחק רביעי רצוף ללא ניצחון. העונה החלה טוב עבורה, ואודינזה השוותה את פתיחת העונה הכי טובה שלה מאז שהחלו באיטליה להעניק שלוש נקודות על ניצחון, כשהשיגה שישה ניצחונות בעשרת המחזורים הראשונים - שיא מועדון בשלב הזה של העונה. אבל בשני המחזורים אחרונים אודינזה נעצרה בתיקו מול יריבותיה לצמרת, אטאלנטה ולאציו, ביום רביעי הודחה מהגביע עם הפסד ביתי 3:2 למונצה, והיום הייתה זו טורינו שקטעה מולה רצף של חמישה מחזורים בליגה ללא ניצחון. אולה איינה כבש ראשון לאורחים (14), ג'רארד דאולפאו השווה בדקה ה-26, אבל פייטרו פלגרי הכריע (69). אודינזה פספסה הזדמנות לטפס לטופ-4.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
פליפה אנדרסון לאציו חוגג. רויטרס
כבש וסייע לעקוף את אטאלנטה. פליפה אנדרסון/רויטרס

אטאלנטה - לאציו 2:0

ללא צ'ירו אימובילה הנפלא, הנשרים עם ניצחון מרשים על החבורה מברגמו אחרי 0:2 חשוב בדרך לעקוף את אטאלנטה ולקחת ממנה את המקום השלישי בטבלה. עם הפסד ליגה אחרון ויחיד בתחילת חודש ספטמבר לנאפולי המוליכה, שחקניו של מאוריציו סארי חזרה לנצח משערים של מתיאה זקאני בדקה העשירית אחרי בישול של פדרו, כשפליפה אנדרסון הכפיל בדקה ה-52 על מנת להבטיח ניצחון לקבוצה מבירת איטליה. לואיס מוריאל הורחק בצהוב שני בדקה ה-90 בהפסד הראשון העונה של המארחת.

ויקטור אוסימן נאפולי. רויטרס
סידר לנאפולי שלוש נקודות קריטיות. אוסימן/רויטרס

רומא - נאפולי 1:0

11 ניצחונות רצופים בכל המסגרות, אפס הפסדים העונה, רביעייה לרשת של ליברפול, עשרה שערים בשני משחקים נגד אייאקס ו-15 מבקיעים שונים - כל אלו, בין השאר, הופכים את נאפולי לקבוצה החמה ביותר באירופה. ז'וזה מוריניו ושחקניו רצו לתסכל את האורחים ולמנוע מהם להשוות את הרצף הכי ארוך אי פעם באיטליה וזה עבד עד הדקה ה-81 שבה ויקטור אוסימן הנפלא הניף רגל ומזווית קשה הפציץ לפינה הרחוקה. נאפולי שמרה על פער שלוש נקודות ממילאן האלופה בזכות הניצחון הזה, רומא נותרה חמישית אך רחוקה רק 2 נקודות מהמקום השלישי.

משחק נוסף

בולוניה - לצ'ה 0:2
לבולוניה: מרקו ארנאטוביץ' (פנדל, 13) ולואיס פרגוסון (35)

משחקי יום שני באיטליה:

קרמונזה - סמפדוריה (19:30)
ססואולו - ורונה (21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully