וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ': "יונתן כהן הגיע במשקל עודף". החלוץ העלה תמונה בתגובה

מאמן מכבי תל אביב לפני נתניה (ב', 20:30): "יש שחקנים שצריכים זמן כדי להיכנס לעניינים". פיבן נפצע וייעדר, קניקובסקי צפוי לפתוח. החלוץ העלה סטורי וכתב: "עובד על הבטן". הארטהרץ נעדר מאימון היהלומים, טוומאסי לא ישחק וגנדלמן יפתח

תקציר: בני סכנין - מכבי תל אביב 1:0/ספורט1

מכבי תל אביב

מאור קנדיל שכבש את שער הניצחון מול בני סכנין במחזור הקודם, צפוי לשוב להרכב מכבי תל אביב מחר במשחק הביתי מול מכבי נתניה על חשבון אנדרה ג'ראלדש. המאמן ולדאן איביץ' צפוי לערוך עוד כמה שינויים ב-11 אחרי שהקבוצה שיחקה רע בסכנין וניצחה עם הרבה מזל. מלבד קנדיל גם אופיר דוידזאדה וגבי קניקובסקי אמורים לשוב להרכב.

איביץ' אמור לפתוח שוב עם הטריו ההתקפי שלו ערן זהבי, ג'ורג'ה יובאנוביץ' ואוסקר גלוך, כאשר נראה היה שתהיה התלבטות בעמדת הקשר האחורי בין ניר ביטון לדור פרץ, אלא שזו "נפתרה" בעקבות פציעה של שחר פיבן, שנפצע ולא יפתח כפי שתוכנן, כך שביטון ישחק כבלם ופרץ בקישור. בנוסף, איביץ' יעלה עם קניקובסקי במרכז השדה.

מי ששוב צפוי להיות ביציע הוא יונתן כהן, שעדיין נמצא בתהליך של חזרה לכשירות משחק וההערכה היא שרק מול הפועל באר שבע בעוד שמונה ימים, הוא יתלבש. כהן כבר עורך אימונים כמעט מלאים והוא קרוב מאוד לדשא במשחקים. אגב, כהן התייחס למסע"ת של איביץ' שאמר שהוא "סובל מעודף משקל" והעלה בתגובה תמונה שלו לסטורי באינסטגרם עם הכיתוב "עובד על הבטן".

דן ביטון שלא נכלל בסגל במשחקים האחרונים, עשוי להתלבש ולקוות לדקות מהספסל.

הרכב משוער: דניאל פרץ, מאור קנדיל, ניר ביטון, שרן ייני, אנריק סבוריט, אופיר דוידזאדה, דור פרץ, גבי קניקובסקי, אוסקר גלוך, ערן זהבי, ג'ורג'ה יובאנוביץ'.

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב במסיבת עיתונאים. אודי ציטיאט
סבלני כלפי פרץ וכהן. איביץ'/אודי ציטיאט

במסיבת העיתונאים לקראת המשק, איביץ' התייחס לעונש שהוטל על מכבי תל אביב בעקבות אירועי הדרבי: "זה לא טוב למועדון. צריכים את האוהדים שלנו בכל המגרש, שיתמכו בנו כמו שהם עושים תמיד. אבל צריך להיזהר ולחשוב על ההשלכות לדברים שקרו בדרבי".

הסרבי המשיך: "העבודה שלנו היא להכין את הקבוצה ממשחק למשחק. לפעמים יש משחקים כמו בסכנין, שתי הקבוצות היו יכולות לנצח, לנו היה מזל שהבקענו את השער. זו המנטליות שלנו, הדרך בה אנחנו רוצים להתייחס לעצמנו. רוצים להיות דומיננטיים, אבל לפעמים זה בלתי אפשרי. מכבי חיפה? אנחנו צריכים לחשוב על עצמנו, הליגה ארוכה".

עוד אמר המאמן: "לא קל להשאיר שחקנים מחוץ לסגל, אני לא נהנה מזה. אני מדבר איתם כל יום, ההחלטה לפעמים תלויה בזהות היריבה"

לסיום התייחס איביץ' לדור פרץ שלא הרשים מאז חזרתו, וליונתן כהן שטרם שיחק מאז שחזר: "יש שחקנים שצריכים זמן להיכנס לעניינים. פרץ שיחק בשלושת המשחקים האחרונים אחרי שלא שיחק הרבה בשנה האחרונה. הוא צריך זמן כדי להיכנס לכושר ואני בטוח שזה יקרה. הוא חכם, עובד קשה ויראה את האיכויות שלו. אף אחד לא חושב שטעינו שהחזרנו אותו. גם יונתן כהן לא בכושר טוב, הוא הגיע עם מעט משקל עודף. לא רוצה למהר איתו כדי ששלא ייפצע וייעדר תקופה ארוכה. הבאנו אותו כדי שישחק, אני הראשון שרוצה שיהיה מוכן, אבל צריך לשמור על היגיון".

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית
גבי קניקובסקי שחקן מכבי תל אביב לפני נטע לביא שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
יחזור להרכב ויעזור לקבוצתו לחלוף על פני חיפה? קניקובסקי/מאור אלקסלסי

"תמיד מיוחד לשחק נגד קבוצה שנתנה לי כל כך הרבה. בשנה שעברה היה מיוחד, השנה קצת פחות, אבל מתרגלים. תמיד מעניין מול נתניה, הם משחקים התקפי בניגוד לרוב הקבוצות בליגה שמשחקות הגנתי נגדנו", אמר גבי קניקובסקי, שיפגוש את קבוצתו לשעבר, ורשם העונה שלושה שערים ובישול בשבע הופעות. "אני מנסה לעזור לקבוצה, מספרים זה יפה וטוב, בישראל מסתכלים על זה כהכי חשוב. המאמן לא בהכרח מעריץ את מי שכובש, אומר שצריך לפרגן וגם אני חושב ככה. ברור שלא כיף להיות על הספסל, אבל ידעתי שבמכבי תל אביב יש סגל עמוק ושחקנים הכי טובים בארץ. יש מלחמה וזה לגיטימי".

הקשר הוסיף: "מול סכנין היה משחק קצת פחות טוב, זה קורה. צריך לדעת לנצח במשחקים האלה ושמח שעשינו את זה. יש פרגון מאוד גדול בין הקשרים, זה עוזר לקבוצה. אין אגו בין השחקנים, כולם פה בשביל שמכבי תל אביב תהיה אלופה. נושא השבת? זה לא קל לי, נלחם עם זה כל שבוע. צריך לדעת להפריד את זה, זה נושא מאוד מורכב בשבילי, אבל מנסה לעשות את המקסימום".

שחקן מכבי נתניה עומרי גנדלמן. ברני ארדוב
יפתח בוודאות. עומרי גנדלמן/ברני ארדוב

מכבי נתניה

במאזנה של מכבי נתניה ניצחון אחד בלבד אחרי שמונה מחזורים בליגה, אבל על מכבי תל אביב באצטדיון בלומפילד היא כבר גברה העונה במשחק "מפגש האירופאיות" בגביע הטוטו. כעת היא תנסה לעצור רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון בליגת העל כאשר תתארח אצל מוליכת הטבלה ערב פתיחת המחזור התשיעי.

המאמן בני לם עדין מתלבט לגבי ההרכב שיפתח מחר. הוא תירגל בימים האחרונים מספר מערכים, בין השאר גם אופציה של שלושה בלמים כדי לעבות את החלק האחורי, אך עומרי גנדלמן יפתח בוודאות, ככל הנראה כמגן שמאלי במקומו של פלוריאן הארטהרץ החולה שלא התאמן היום. במקרה שהמאמן יחליט לפתוח במערך הגנתי יותר, יתופקד גנדלמן כבלם שלישי ועידו וייר ישחק בעמדת המגן השמאלי.

בנוסף, פטריק טוומאסי שסוחב פציעה וסובל מכאבים בשריר הירך האחורי, לא יטול חלק בהתמודדות לאחר שלא הצליח להשלים את האימון המסכם והוחלט בשל כך להשאירו מחוץ לסגל. בנתניה מאמינים שטוומאסי יחזור לעצמו ברגע שיחלים לחלוטין. במסגרת השינויים המסתמנים, עשוי אמיר ברקוביץ' לקבל את חולצת ההרכב בכנף ימין, כאשר גם אביב אברהם צפוי לפתוח לצידו של עדן קארצב בקישור.

טריוויה

* 147 מפגשים היו בין הקבוצות בליגה הבכירה: מכבי תל אביב מובילה 36:72 בניצחונות ועוד 39 לא הוכרעו.

* מכבי תל אביב הפסידה למכבי נתניה רק פעם אחת ב-13 המפגשים האחרונים, וזה קרה בסיבוב הראשון של העונה שעברה, כאשר המארחת חגגה 2:4 גדול במשחק הבכורה של בני לם. אגב, רביעייה הייתה גם בניצחון שקדם לכך: 1:4 בינואר 2019.

* מכבי תל אביב ברצף של 18 משחקי בית ללא הפסד בליגה, מאז ה-2:0 למ.ס. אשדוד לפני כשנה.

* מכבי תל אביב כבשה העונה כבר 10 שערים ברבע השעה האחרונה של המשחקים. לנתניה יש בסך הכול שבעה שערי ליגה (ההתקפה הכי גרועה יחד עם נס ציונה) ואף לא אחד אחרי הדקה ה-75.

* מכבי נתניה ללא ניצחון בשבעת משחקיה האחרונים, מאז ה-1:4 על בית"ר ירושלים במחזור הפתיחה. זה הרצף הכי ארוך שלה מאז הירידה ב-2016.

משחקי המחזור התשיעי:

ראשון, 19:00: מכבי בני ריינה - בני סכנין
ראשון, 21:00: הפועל חדרה - הפועל תל אביב (ספורט2)

שני, 20:30: מכבי תל אביב - מכבי נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully