וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזרה בה: וושינגטון הודיעה שדני אבדיה כשיר לשיקגו

עודכן לאחרונה: 21.10.2022 / 23:16

דקות בודדות אחרי שפרסמו כי הישראלי שנפצע במשחק פתיחת העונה ייעדר, הוויזארדס מסרו שהפורוורד יעמוד לרשותם הלילה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 21.10/ספורט1

משחקו הראשון של דני אבדיה לעונת 2022/23 הסתיים בצורה כואבת, כששחקן וושינגטון אמנם קיבל מקום בחמישייה, אך נחבל בקרסולו הימני ולא שב לפרקט. את הניצחון על אינדיאנה ראה מהצד, עם 4 נקודות ב-8 דקות.

פציעתו של אבדיה אמנם אינה חמורה, אך שעות בודדות לפני המשחק מול שיקגו (2:00 בין שישי לשבת) פרסמו הוויזארדס כי הישראלי אינו כשיר לחלוטין ולכן לא ייקח חלק בהתמודדות. דקות לאחר מכן הקבוצה חזרה בה, ואישרה שהפורוורד כן יעמוד לרשותה נגד הבולס. "יכולתי לשחק בדקות האחרונות אם היו זקוקים לי. טוב לדעת שלא מדובר בפציעה רצינית", אמר אמש הישראלי.

בינתיים, בארצות הברית ממשיכים לנתח את ההחלטה של ווס אנסלד לבחור בישראלי לחמישייה. "זו היתה ההחלטה הנכונה", כתב ג'ושוע רובינס ב"אתלטיק". "אנסלד יודע מה החולשה הכי גדולה שלו - הגנה - ועשה מה שצריך, הוא איזן את החמישייה. מישהו חייב לשמור את שחקני הכנף הסקוררים של היריבות, והבחירה הכי טובה היא אבדיה, שחקן שרואה את עצמו כשומר קשוח, פיזי וגדול".

רובינס הוסיף וניתח: "אבדיה מתאים גם התקפית עם מונטה מוריס, בראדלי ביל, קייל קוזמה וקריסטאפס פורזינגיס, כי הוא לא זקוק להרבה זריקות, בניגוד לשלושה מהאחרים. אבדיה נע בלי הכדור, בעוד רוי האצ'ימורה לא ממש עושה זאת. העובדה שני משחק, מאפשרת לביל, קוזמה ופורזינגיס לשחק על החוזקות שלהם. התפקיד של אבדיה בהתקפה יהיה לקלוע זריקות פנויות, ואמורות להיות לו הרבה כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully